گام دوم انقلاب با همگرایی مسوولان نظام پیش می‌رود

اصفهان-ایرنا- رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: مسیر گام دوم انقلاب با همگرایی مسوولان نظام برای خدمت مردم و اعتلای کشور پیش می‌رود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید صادق ابطحی پنجشنبه شب در مراسم چهاردهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید محمد باقر امامی(ره) در گلستان شهدای تیران افزود: سران سه قوه تمام تلاش و همت خود را برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات بکارگیرند.

وی بیان کرد: عملکرد و اقدامات رییس جمهوری منتخب برای مردم آشناست و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی مسیر رفع نیازها و حل مشکلات را طی خواهد کرد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با انتقاد از اشرافی‌گری در کشور، تصریح‌کرد: مردم در انتخابات فرد ولایتمدار و انقلابی را انتخاب کردند تا به اشرافی‌گری و اتلاف بودجه پایان بدهد.

وی اضافه کرد: شکوه حضور مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را برای ناامیدی و ضربه به نظام نقش بر آب کرد و بهترین انتخاب رقم خورد.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به روحیه و رفتار علما در مدیریت جامعه گفت: علما همواره مایه امیدواری مردم و برای کشور و حفظ عقاید و ارزش‌ها سهم آفرینی می‌کنند و این نوع رفتارها را در زندگی بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب می بینیم.

به گفته وی، استفاده رهبر انقلاب از واکسن ایرانی در حمایت از تلاش‌های داخلی است ؛  حمایت از واکسن ایرانی و دیگر تولیدات کشور از سوی مقام معظم رهبری به نسل جوان و تولیدکنندگان امید و انرژی می‌دهد.

وی در بخشی از سخنان خود به ابعاد شخصیت آیت الله سید محمد باقر امامی اشاره کرد و اظهارداشت: تقوا، مردم داری، گذشت، صداقت، اخلاص و جوان گرایی از جمله ویژگی‌های او بود.

 آیت الله سید محمد باقر امامی(ره) امام جمعه فقید تیران و کرون ۱۴ سال پیش به ملکوت اعلی پیوست. 

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله امامی در محل گلستان شهدای تیران با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha