سپاهان در کورس قهرمانی و ماشین سازی به فکر خداحافظی از لیگ

تهران- ایرنا- جدال تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید تا طلایی پوشان همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

به گزارش ایرنا، ماشین سازی در شرایطی پا به این بازی گذاشت که یکی از آخرین فرصت های این تیم برای بقا در لیگ برتر بود و از سویی دیگر طلایی پوشان نیز به دنبال کم کردن فاصله امتیازی خود با پرسپولیس صدرنشین بودند.

در این بازی که از هفته بیست و پنجم لیگ برتر و به قضاوت علی ابراهیمی و به کمک های حسین مرادی و صادق رستمی برگزار شد سپاهان با یک گل از سد حریف خود گذشت تا ۵۲ امتیازی شده و اختلاف خود را با پرسپولیس صدرنشین به ۲ امتیاز برساند.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۶۷ برای سپاهان گلزنی کرد. گفتنی است سپاهان در این مسابقه ۲ بار موفق به گلزنی شد که هر دو گل از سوی داور میدان مردود اعلام شد. گل اول به دلیل خطای مهاجم روی مدافع ماشین سازی و گل دوم به دلیل آفساید تایید نشد.

در این بازی محمد محبی و محمدرضا خلعتبری ( سپاهان) و علی نجفی( ماشین سازی) کارت زرد گرفتند و مهدی رستمی از  با کارت قرمز داور زمین بازی را ترک کرد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، احسان حاج صفی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی فر، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، جلال الدین علی محمدی، گئورگی ولسیانی

ترکیب ماشین سازی:

محمد امین رضایی، ایمان باصفا، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری، محمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha