رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه معرفی شد

کرمانشاه - ایرنا - مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه عصر پنجشنبه با حضور حجت الاسلام «شکرالله بهرامی» رییس این سازمان در مجتمع قضایی نیروهای مسلح این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ در این مراسم با قدردانی از زحمات «غلام الواری»، «صیدمحمد محمودی» به عنوان رییس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان کرمانشاه معرفی شد.

ربیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این مراسم گفت: سند تحول قضائی که توسط رییس قوه قضاییه و با نظر رهبر معظم انقلاب به مجموعه قوه قضائیه ابلاغ شد سبب آغاز حرکت تحولی در قوه قضائیه شد زیرا یک برنامه کارشناسی شده و قدرتمند است.

«پرویز توسلی‌زاده» افزود: یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه راحت کردن کارهای قضائی برای مردم است و سازمان قضائی نیروهای مسلح باید در جهت آسان کردن انجام امورات مربوط به نیروهای مسلح گام بر دارد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید از نیروهای انتظامی و نظامی حمایت شود، تاکید کرد: تأمین امنیت جامعه و کشور برعهده نیروهای انتظامی و نظامی است که حقیقتاً کار دشواری بوده و باید از آنان حمایت لازم صورت گیرد.

توسلی زاده اظهار کرد: نباید خطاهای اندک و کوچک نیروهای مسلح بزرگ جلوه داده شود و توجه به نیروهای نظامی و انتظامی باید نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به همکاری آقای الواری با دادگستری استان کرمانشاه گفت: آقای الواری در جلسات شورای قضایی استان کرمانشاه مرتب حضور داشته و در کارگروه حقوق شهروندی نیز عضو بودند و برای رعایت حقوق شهروندی مردم تلاش بسیار کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha