چهارمین جشنواره «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود

همدان- ایرنا- مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در همدان خبر داد.

امیر ترکاشوند روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با حضور مدیر و مسئولان انجمن‌های هنری این سازمان برگزار شد.

وی افزود: طبق سال‌های گذشته، جشنواره ملی «حبیب حرم» که به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به صورت دوسالانه برگزار می شد امسال نیز با میزبانی این سازمان و حضور پر شور هنرمندان سراسر کشور و جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی محور مقاومت با فراخوان آثاری از کشورهای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، پاکستان، افعانستان و یمن برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: در اولین جلسه هماهنگی نسبت به موضوعات و محورهای این جشنواره که در آستانه دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ترکاشوند گفت: این فراخوان از آثار هنری در رشته‌های هنرهای تجسمی، نمایشی، شعر، ادبیات داستانی و عکس با محوریت سردار شهید «حاج حسین همدانی»، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، پدر و مادران و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

ترکاشوند با بیان اینکه در این جلسه نسبت به اقدامات و هماهنگی‌های لازم توسط دبیران جشنواره‌های پنجگانه در این جشنواره سراسری تاکید شد، گفت: اختتامیه این جشنواره نیز در  آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha