۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84389783
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آمار فوتی های کرونا در کیش به ۲۴ نفر رسید

۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 84389783
آمار فوتی های کرونا در کیش به ۲۴ نفر رسید

کیش - ایرنا - سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: تعداد جانباختگان این جزیره به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به ۲۳ نفر رسید.

محمدرضا رضا نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز یک آقای ۴۳ ساله تبعه خارجی، با علائم، تنگی نفس، بی حالی، سرفه و تب و لرز و بستری در بیمارستان جان خود را دست داد و تا تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ به ۲۴ نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه این بیمار از چند روز گذشته در بیمارستان بستری و علی رغم همه تلاش‌های انجام شده توسط کادر درمان فوت شد افزود:این فرد هیچ بیماری زمینه ای نداشته و تنها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به شیوع بالای ویروس و تعداد زیاد موارد مثبت در هفته های گذشته یادآور شد: این بیماری در حال حاضر بیشتر افراد جوان را درگیر می‌کند لذا رعایت پروتکل ها اولین و موثرترین راه برای پیشگیری از این بیماری است.

وی از مردم در خواست کرد با توجه به قرارگیری جزیره کیش در وضعیت قرمز کرونایی از برپایی دورهمی، تجمع، ترددغیرضروری در سطح شهر و خروج بدون ماسک از منزل خودداری کنند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۹ تیر در این جزیره بیش از پنج هزار و ۱۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای حدود ۳۰ نفرآنان در روز گذشته تایید شد، اکنون ۱۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعه در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha