۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹
کد خبر: 84389647
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

کارخانه تولید مخازن پلی‌اتیلن در قرچک افتتاح شد

تهران- ایرنا- همزمان با روز ملی صنعت و معدن و با حضور معاون وزیر صمت، کارخانه تولید مخازن پلی‌اتیلن روز پنجشنبه در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد.

فرماندار قرچک در حاشیه این مراسم گفت: شهرک صنعتی قرچک از ظرفیت بسیار بالایی در تولید و ایجاد اشتغال پایدار برخوردار است که برای رونق تولید و اشتعال بادی هر چه سریعتر مشکلات حوزه برق و اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی برطرف شود.
بهمن خطیبی افزود: واحدهای تولیدی این شهرک از سال ۹۷ با سرعت قابل توجهی در حال ساخت بوده و مستقر شده‌اند، ولی با این همه ظرفیت، برخی دستگاه‌ها در تامین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات تعلل دارند.

وی گفت: این شهرک در ۸۰۰ هکتار زمین و در قالب سه فاز فعالیت می‌کند که در فاز اول ۸۰۰ قرارداد منعقد شده و فاز دوم نیز در حال آماده‌سازی برای واگذاری است و دستگاه‌ها باید کمک کنند با پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها این شهرک به قطب اشتغال تبدیل شود.

فرماندار قرچک در خصوص کارخانه تولید مخازن پلی‌اتیلن گفت: این کارخانه توسط فرزند شهید محمود یوسفی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی احداث و فاز اول آن راه‌اندازی شده است.

خطیبی اظهار داشت: هم اکنون در این کارخانه ۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کارند و بیش از ۳۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم با این کارخانه در ارتباط کاری هستند.

وی افزود: این کارخانه ماهانه ۱۰۰ تن محصولات پلی‌اتیلن تولید می‌کند و در صورت راه‌اندازی دو فاز دیگر، تا ۵ برابر ظرفیت تولید افزایش پیدا می‌کند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha