نظارت ویژه بر تامین برق حوزه‌های برگزاری کنکور در تهران

تهران- ایرنا- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به منظور حفظ آسایش داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه ها، نیروهای عملیاتی به شکل ویژه بر تامین برق حوزه های برگزاری آزمون سراسری در تهران بزرگ و جلوگیری از خاموشی احتمالی این مراکز، نظارت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ "حمیدرضا منصوری" روز چهارشنبه در این خصوص گفت: به منظور اطمینان از آسایش داوطلبان کنکور سراسری در زمان برگزاری آزمون، برنامه ریزی لازم در راستای تامین برق حوزه های امتحانی انجام شده و آموزش های لازم نیز به مسوولان این حوزه ها به منظور تسهیل ارتباط با نیروهای عملیاتی و حوادث این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در حوزه برق داده شده است.

وی افزود: کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تمامی تلاش خود را به کار خواهند برد تا کوچک ترین اختلالی در تامین برق حوزه های امتحانی ایجاد نشود.

منصوری، با آرزوی موفقیت برای داوطلبان ورود به دانشگاه ها از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق به  ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ به حفظ پایداری شبکه برق کمک کنند.

به گزارش ایرنا، کنکور سراسری ۱۴۰۰ تعداد یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ داوطلب دارد که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی به رقابت می پردازند.

نتایج اولیه کنکور نیز در دهه اول مرداد ماه اعلام می شود و فرایند انتخاب رشته در دهه اول مرداد ماه انجام خواهد شد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha