۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84387413
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حال یکی از چهار مصدوم حادثه انفجار واحد تولیدی در آرادان وخیم است

سمنان- ایرنا- رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: حال یکی از چهار مصدوم حادثه انفجار و آتش‌سوزی واحد تولیدی مواد محترقه در آرادان که به دلیل شدت سوختگی به مرکز سوانح سوختگی ساری منتقل شد وخیم است.

بهرام جمشیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: انفجار واحد تولیدی در آرادان که روز گذشته رخ داد پنج مصدوم داشت که یکی از کارگران به دلیل شدت آسیب جان باخت و یکی دیگر مصدومان به دلیل شدت سوختگی به مرکز سوانح و سوختگی در استان مازندران منتقل شد و حال مساعدی ندارد.
وی اضافه کرد: ۲ مصدوم از پنج مصدوم حادثه با حال مساعد از بیمارستان مرخص شدند و یکی از مصدومان در بیمارستان گرمسار بستری است.
وی ادامه داد: آتش‌سوزی و انفجار در شرکت تولیدی مواد محترقه و تولید فشنگ چارپاره زیر نظر وزارت دفاع واقع در شهرک صنعتی آرادان رخ داد.
رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: علت حادثه در دست بررسی است و حداقل بین ۱۵ تا ۲۰ روز زمان لازم است تا با بررسی تمام جوانب درباره علت حادثه اظهار نظر شود.
به گزارش ایرنا به نقل از پلیس، آتش‌سوزی و انفجار در محل دپوی مواد محترقه در اتاقک‌های شرکت که در حوزه اقلام نورافشانی فعالیت داشت روز گذشته در ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه گزارش شد.
این سومین حادثه کار در یک ماه گذشته در استان سمنان است که منجر به فوت کارگران می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha