دولت آینده در سیاستگذاری و انتصابات دچار خطا نشود

تهران - ایرنا - نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از رییس جمهوری منتخب کشور خواست همکارانش را از افراد تحصیل کرده و خوشنام برگزیند تا دولت آینده در سیاستگذاری‌ها دچار خطا نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سید احمد رسولی نژاد» در صحن علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود با تبریک به آیت الله رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری منتخب ایران گفت:‌ باید از این فرصت کم نظیر برای ساختن کشور و برقراری عدالت، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی استفاده کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با توصیه به رییس جمهور منتخب مبنی بر اینکه گلایه‌ها و مطالبات مردم و نظرات کارشناسی افراد دانا و باتجربه شنیده و جدی گرفته شود،‌ گفت:  مشکلات مردم به علت دشمنی‌های بیرونی، بی‌تدبیری‌ها و خیانت‌های داخلی بسیار زیاد و متنوع است اما خوشبختانه رییس جمهوری منتخب فردی درد شناس است و انشاالله با برگزیدگان همکاران کاربلد، مخلص، پرتلاش و ناکام گذاشتن عناصر فرصت‌طلب، سبب کاستن از دردها و  رنج‌های مردم خواهدشد.

وی با بیان اینکه آیت الله ابراهیم رییسی همکارانش را از افراد تحصیل کرده و خوشنام برگزیند، گفت: روحیه جوان، مومن و انقلابی که دارای پاکدستی هستند از مهمترین معیارها برای مسوولان دولت آینده است.

رسولی نژاد با بیان اینکه مجلس از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آیت الله رییسی برای رفع مشکلات اساسی کشور و کاهش رنج‌های مردم حمایت خواهد کرد، گفت: البته درباره عملکرد اجرایی دولت، نظارت جدی خواهیم داشت و در مسیر خدمت گذاری به دولت سیزدهم گام برمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های رییس جمهور منتخب، برخورداری از امنیت و  معیشت و برخورداری از کشوری مقتدر حق همه مردم است، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران و اسلام فهمیدند که دوره جدیدی از همگرایی با محوریت ایران و همسایگانش آغاز شده و باید دولت آینده دقت کند در سیاست‌گذاری و انتصابات دچار خطا نشود و همکاری‌های بین المللی بر اساس عدالت و احترام متقابل پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha