۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84387120
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

کانون پرورش فکری همدان در کارگاه‌های برخط تابستانی ثبت نام می کند

همدان-ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کانون استان همدان با برگزاری۵۳ عنوان کارگاه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف به صورت مجازی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند ثبت‌نام می کند.

«بهناز ضرابی زاده» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ثبت‌نام کارگاه‌های برخط فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در مرکز مجازی kpf.ir انجام می‌شود و تا ١٣ تیرماه ادامه دارد.

به گفته وی این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کرد: این کارگاه‌ها شامل نقاشی، خوشنویسی، اوریگامی، مهارت‌های مثبت هوش هیجانی، سفالگری، بازیگری، عکاسی و نقاشی روی شیشه است و برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

ضرابی زاده خاطرنشان کرد: زمان شروع کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری استان از روز ١۵ تیرماه و پایان آن ٣١ شهریور سال جاری است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان است که قبلا به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی‌توانستند از این امکانات بهره‌مند شوند.

کانون پرورش فکری همدان در کارگاه‌های برخط تابستانی ثبت نام می کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان می‌شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha