۲۷ ماموریت هلال‌احمر تهران در هفته اول تابستان

تهران-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از انجام ۲۷ ماموریت امداد و نجات در هفت روز نخست تابستان ۱۴۰۰ خبر داد و گفت که در این مدت به ۵۲ شهروند تهرانی امدادرسانی و ۱۹ نفر از خطر مرگ نجات داده شدند.

«شاهین فتحی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات های امداد و نجات و خدمات ارائه شده هلال احمر به شهروندان تهرانی که موجب نجات جان ۱۹ نفر شد، افزود: از مجموع مصدومان، ۱۳ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۶ نفرهم به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی ادامه داد: از مجموع این امدادرسانی ها، ۱۶ مورد به حوادث جاده ای، سه مورد شهری، ۷ مورد عملیات کوهستان و یک مورد نیز به اموری حوادث کارگاهی اختصاص داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه تمامی نیروهای عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی در تابستان به صورت شبانه روز در پایگاه ها حضور دارند، بیان داشت: ۲۸ نیروی عملیاتی در این مدت در امدادرسانی های پایتخت شرکت داشته اند و مجموع آمبولانس های اعزام شده ۲۲ دستگاه بود.

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه آمادگی و پاسخگویی سوانح در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از بخش های اصلی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد با امکانات گسترده عملیاتی، پشتیبانی، مخابراتی، امداد هوایی، جاده ای، دریایی، کوهستان و شهری، عملیات امداد و نجات را در فصول مختلف سال و برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان انواع حوادث و سوانح احتمالی در سراسر کشور و از جمله در پایتخت انجام وظیفه کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha