برای بازگشت راهیان به لیگ یک با فدراسیون فوتبال رایزنی می‌کنیم

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با رییس و مدیران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

«صابر رحیمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیری های لازم برای دیدار با رییس فدراسیون فوتبال در حال انجام است و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ داده و نماینده فوتبال استان از بلاتکلیفی خارج شود.

وی افزود: آقای بازوند استاندار کرمانشاه نیز از مدت ها قبل به صورت جدی پیگیر وضعیت تیم راهیان و بازگشت این تیم به لیگ آزادگان بوده و مرتب وضعیت نماینده استان را رصد می کند.

رحیمی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه نیز در دیدار با رییس فدراسیون حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به صورت جدی موضوع بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و امیدوارم نتیجه لازم حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اشاره به دغدغه مندی آقای بازوند برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول، ادامه داد: طی یکی دو روز آینده مجددا با ایشان صحبت و تلاش می کنیم زمانی را برای سفر به تهران و دیدار با رییس فدراسیون فوتبال مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته های گذشته قرار بود دیدار استاندار کرمانشاه و خادم رییس فدراسیون فوتبال انجام شود، یادآور شد: این دیدار به خاطر بازی های تیم ملی فوتبال در زیرگروه مقدماتی جام جهانی و سفر تیم کشورمان به بحرین به تعویق افتاد.

رحیمی تصریح کرد: بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول کادر ساده ای نیست ولی عزم استان به مدیریت استاندار جزم است که حتما این کار انجام و فوتبال کرمانشاه به حق خود که داشتن تیمی در رقابت های لیگ آزادگان است، برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: قطعا حضور تیمی از استان در مسابقات لیگ دسته اول منافع بسیاری برای ورزش استان به همراه خواهد داشت و ما نیز همه توان خود را به کار بسته ایم که به یاری خداوند این مهم محقق شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم با توجه به زمان نه چندان زیادی که برای آغاز فصل جدید لیگ دسته اول باقی مانده است تکلیف تیم راهیان هرچه سریعتر مشخص و حضور آنها در این مسابقات قطعی شود.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ - ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha