مدیرکل پست: ظرفیت نظارت بر کالاهای اساسی در کرمان وجود دارد

کرمان - ایرنا - مدیرکل پست استان کرمان با بیان اینکه با همکاری و همدلی می توانیم موفق شویم گفت: اگر طرح توزیع مرغ با استفاده از سیستم پستی موفق شود، این ظرفیت وجود دارد که سایر کالای اساسی مردم را نیز مدیریت و نظارت کنیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا اکبری روز شنبه در نشست طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ با زیرساخت پست جمهوری اسلامی در سازمان صمت کرمان با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افزود: امروز برای تحقق این شعار گرد هم جمع شدیم که با تدبیر و همفکری فعالیت توزیع مرغ را به نحو احسن انجام دهیم که این اقدام تاکنون در ۱۵ استان کشور اجرایی شده و تا ۱۰ تیرماه کل کشور اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: ۱۲ کشتارگاه فعال در کرمان وجود دارد که این طرح مصرف مرغ در این استان را شناسه دار می کند و در صورتی که کشتارگاه‌ها و عوامل توزیع با پست همکاری داشته باشند، در ۱۲ نقطه مقدمات کار سخت افزاری و نرم افزاری فراهم شده و آماده هستیم که نمایندگان پست در این نقاط از امشب مستقر می‌شوند.

مدیرکل پست استان کرمان گفت: عوامل توزیع باید گوشی اندروید حداقل ۱۰ و اینترنت روی تلفن همراه خود داشته باشند و خوشبختانه تعامل خوبی از ابتدای شیوه کرونا با سازمان صمت استان کرمان داشتیم و پست در آن نقش آفرین بود.

وی با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون یک روز تعطیل نداشتیم و به صورت سه شیفت همکاران ما پای کار بودند، تصریح کرد: ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کردیم و مردم برای تامین مایحتاج خود به بستر اینترنت روی آوردند و خرید پستی می کنند.

وی افزود: ۱۶۰ درصد ترافیک پست استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرده و پست در کنار مدافعان سلامت صیانت از سلامت مردم را انجام دادند و در این خصوص از توان بخش خصوصی استفاده ‌کردیم که خدشه ای در خدمت رسانی وارد نشود.

طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت های پست از امشب (شنبه) با استفاده از سامانه جامع تجارت و سامانه شرکت ملی پست در کشتارگاه های کرمان آغاز می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha