۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84382629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشکده علوم پزشکی مراغه در اجرای سیاست‌های کلان جزو سرآمدها شناخته شد

مراغه- ایرنا- رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: این دانشکده در اجرای برنامه‌های مربوط به سیاست‌های کلان، قوانین راهبردی توسعه پنج ساله و برنامه‌های مقام عالی وزارت در بین ۱۰ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی سرآمد کشور قرار گرفت.

اصغر تنومند روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشکده علوم پزشکی مراغه بر اساس گزارش معاونت توسعه و مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت و طی آخرین مرحله ارزیابی انطباق بر مبنای دو معیار میزان تحقق برنامه عملیاتی سال ۹۹ و میانگین میزان تحقق چهار سال گذشته، رتبه نهم بین کل دانشگاه‌های کشور و رتبه ی دوم بین دانشکده‌های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: این موفقیت به واسطه تلاش و زحمت‌های مدیران و رابطان اجرای برنامه عملیاتی در واحدهای مختلف دانشکده و نیز پرسنل تلاشگر بهداشتی و درمانی این شهرستان محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت کلیه مدیران و کارشناسان و اجرای پایش مستمر و نظام‌مند برنامه عملیاتی در سال جاری، گام‌های موثر دیگری در جهت تحقق اهداف دانشکده برداشته شود.

به گزارش ایرنا ارتقای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه به دانشگاه جزو مطالبه‌هایی است که به گفته مسئولان باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق آن از سوی مسئولان شهرستانی و دانشکده مهیا شود.

برای تحقق این موضوع نیاز به توجه ویژه به حوزه‌های بهداشت و درمان احساس می‌شود و باید شرایط درمانی برای خارج نشدن بیماران از مراکز درمانی شهرستان از طریق فراهم کردن خدمات کامل درمانی مهیا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha