دولت سیزدهم با همکاری مردم مشکلات را حل می‌کند

گرگان - ایرنا - امام جمعه موقت گرگان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد که دولت سیزدهم با همکاری همه مسوولان ارگان‌ها، نهادها و مردم مشکلات جامعه را حل کند.

 حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های کوتاه خود در جمعه این هفته شهر گرگان اظهار داشت: نباید انتظار داشت که دولت آینده همه مشکلات جامعه را یک‌جا و در زمانی کوتاه حل کند.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین از نامزدهایی که تا آخرین لحظه رقابت در صحنه بودند قدردانی کرد.

خطیب جمعه گرگان همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش در انفجار هفت تیر سال ۱۳۶۰ گفت : این حادثه برای انقلاب فاجعه بود.

وی شهید بهشتی را شخصیتی بسیار بزرگی برای انقلاب دانست ‌و افزود، روشن بودن، منطقی ، تیزهوشی و تیزبینی از ویژگی بارز او بود.

در حاشیه نماز جمعه این هفته شهر گرگان، میز پاسخگویی به سوالات نمازگزاران در حوزه حقوقی با حضور تعدادی از قضات دادگستری دایر بود و هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان نیز گزارشی مختصر از برنامه های این دستگاه در سالجاری از جمله حمایت از تولید کنندگان ارایه داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha