افزون بر ۱۸۶ میلیون متر مربع از اراضی ملی ارسنجان سنددار شد

شیراز-ایرنا- رییس‌ اداره‌ منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان فارس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سند تک برگ برای ۱۸۶ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۷۵۶ متر مربع از اراضی ملی این شهرستان صادر شد و این اراضی تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به استناد مطلب دریافتی چهارشنبه ایرنا، حسن خسروانیان افزود: این سند تک برگ شامل پلاک ۵۶۶/۳ بخش ۱۴ فارس موسوم به محمود آباد و محمدآباد تنگ اشکن اسلام آباد است که با تلاش مجدانه کارشناسان ممیزی اراضی و مهندسی اداره منابع طبیعی و با همکاری خیلی خوب اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسنجان صادر شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با اشاره به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جهت سنددار شدن اراضی ملی، بیان کرد: با اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی ملی، دست افراد متخلف و سودجو از اموال بیت المال کوتاه شده و از تخریب و تصرف غیرقانونی جلوگیری می‌شود.

خسروانیان در ادامه با تبریک به منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ارسنجان، بر ضرورت همراهی آنان برای حفظ و توسعه جنگل‌های شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر لزوم تبدیل منابع طبیعی به معارف عمومی، اظهارکرد: منابع طبیعی شهرستان ارسنجان و به ویژه مراتع، در طول سال‌های اخیر به شدت آسیب دیده و نیازمند توجه و حمایت دولتمردان و همچنین عموم مردم است که امیدوارم با همکاری آحاد مردم عزیز و سخت‌کوش و طبیعت دوست شهرستان ارسنجان، شاهد حفظ منابع طبیعی و توسعه روزافزون فضای سبز شهرستان باشیم.

شهرستان ارسنجان با ۳۳ هزار هکتار اراضی جنگلی در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha