۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1369
کد خبر: 84378277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی سه طرح بنیاد شهید در اصفهان آغاز شد

اصفهان - ایرنا- عملیات اجرایی مجمـوعه فرهنگی توان‌بخشــی ایثـار نجـف‌آبـاد، مجمـوعه مسکونی ۹۰ واحدی شهیدسلیمانی بهارستان و تکمیل مرکز فرهنگی ورزشی جانبازان امام حسـین (ع) خمینی شـهر با ارتباط ویدیو کنفرانسی معاون رییس جمهوری و  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز سه‌شنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا ،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان هنگام آغاز این طرح‌ها گفت: رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران نیازمند توجه مجموعه مدیریت کشور متناسب با و شرایط و امکانات موجود است.
مسعود احمدی‌نیا افزود گفت: ساخت مجمـوعه فرهنگی توان‌بخشــی ایثـار نجـف آبـاد با مساحت پنج هزار متر و ۲هزار ۸۰۰ متر زیر بنا، کلنـگ‌زنی احــداث مجمـوعه مسکونی ۹۰ واحدی شهیدسلیمانی ویژه شهدای فاطمیون در بهارستان اصفهان و شروع عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی ورزشی جانبازان امام حسـین علیه السـلام خمینی شـهر با مساحت پنج هزار و ۴۰۰ با جذب اعتبار ویژه ۱۰۰ میلیارد ریالی در سفر معـاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: امروز پس از تامین و جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز شده است.
همچنین امام جمعه نجف‌آباد در این مراسم تصریح کرد: ایمان، ایثار و روحیه شهادت طلبی علت به‌وجود آورنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود و همین علت عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است. 
حجت الاسلام‌والمسلمین مصطفی حسناتی تاکید کرد: اگر بخواهیم این مسیر تداوم باید راهی جز حفظ و حراست از مسیر ایثار و شهادت و تکریم ایثارگران نیست.
 رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی بر ضرورت حمایت از ایثارگران تاکید کرد و افزود: مجلس آمادگی دارد در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگری این طرح‌ها را در اولویت قرار دهد و با تمام توان از آن حمایت کند.
خادمی اظهار کرد: استان اصفهان همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بوده و این پیشتازی می زنند توجه ویژه است.
فرماندار نجف‌آباد نیز در این مراسم گفت: یکی از ویژگی‌های شهرستان نجف‌آباد وجود چهار هزار و ۲۰۰ جانباز است.
مجتبی راعی ادامه داد: مراقبت از جانبازان به ویژه اعصاب و روان که نیاز به توجه ویژه مسوولان دارد و این مساله نیازمند همت همه مسوولان است.

 همزمان با افتتاح این طرح‌ها چند طرح دیگر ویژه ایثارگران  در استان‌های یزد، اصفهان و تهران به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سعید اوحدی معـاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha