۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84374257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه ترن هوایی شهربازی در اصفهان صدمه جانی نداشت

۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵
کد خبر: 84374257
حادثه ترن هوایی شهربازی در اصفهان صدمه جانی نداشت

اصفهان- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت : حادثه توقف ترن هوایی شهربازی شرق اصفهان حین حرکت و گرفتار شدن چهار شهروند در ارتفاع بدون صدمه جانی پایان یافت.

فرهاد کاوه آهنگران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه شب گذشته به آتش‌نشانی اعلام و امدادخواهی شد که تیم امداد و نردبان نجات از ایستگاه شماره ۱۵ و ۲۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار شهروند شامل ۲ مرد ۳۶ و ۳۷ ساله و ۲ زن ۳۲ ساله که سوار این ترن هوایی شده بودند در ارتفاع گرفتار شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: عملیات ویژه و تخصصی رهایی حادثه دیدگان ۸۰ دقیقه به طول انجامید و این چهار نفر با سلامتی کامل به پایین منتقل شدند.

علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

چهارم تیرماه  امسال نیز هفت نفر به دلیل بروز مشکلات فنی در تله‌سیژ ناژوان اصفهان در ارتفاع محبوس و گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

در این حادثه با شدت گرفتن وزش باد در اصفهان و منطقه ناژوان و براساس قوانین مربوطه، مسوولان تله‌سیژ نسبت به تخلیه خط و تعطیلی آن تا پایان وزش باد اقدام کرده بودند که آنتن مخابراتی تله‌سیژ به دلیل وزش باد از کار افتاد و تخلیه مابقی سبدها با مشکل مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha