۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84373082
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نگرانی برای شیوع کرونا در شعب اخذ رای وجود ندارد

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مردم باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص رعایت و کنترل شیوع ویروس کرونا در شعب نگرانی نداشته باشند.

جمیل صادقی فر روز جمعه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: در همه شعب کارشناسان ناظر حضور و تمام نکات بهداشتی و شیوه نامه های مربوط به کرونا را نظارت می کنند و این کارشناسان تا پایان فرایند رای گیری در شعب حضور دارند.

وی افزود: در داخل شعب باتوجه به برنامه ریزی ها مشکلی وجود ندارد اما موضوع مهم حضور حامیان نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در خارج شعب اخذ رای تجمع دارند و همچنان برای نامزدهای خود تبلیغات می کنند.

صادقی فر یادآور شد: این تجمع هواداران باعث چرخه ویروس کرونا بین مردم می شود و برای جلوگیری از این اجتماعات به نیروهای انتظامی اطلاع داده شده است تا با آنها برخورد کنند.

وی ادامه داد: هواداران باید از ایجاد این تجمع های خطرآفرین جلوگیری و باتوجه به اینکه برخی شهرهای جنوبی استان ایلام نارنجی است، باید مراقبت های بهداشتی بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

وی از رای دهندگان درخواست کرد با ماسک در شعب اخذ رای حضور یابند و از آوردن بچه ها به شعب اخذ رای به طور جدی خودداری کنند.

صادقی فر اضافه کرد: نامزدهای منتخب شورای اسلامی شهر و روستا بعد از پیروزی در همه پرسی حق برگزاری کارناوال های شادی و تجمع و جشن گرفتن ندارند.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا با توجه به شیوع این ویروس، برندگان انتخابات شورای شهر و روستا در صورت پیروزی مجاز به جشن گرفتن نیستند.

وی افزود: قبل از اعلام اسامی برندگان به آنها از طریق فرمانداری و بخشداری های مربوطه اعلام می شود و تذکرات لازم برای ممنوعیت برگزاری تجمع های جشن و شادی به منتخبان اعلام و تذکرات لازم در زمینه جلوگیری از شیوع کرونا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha