۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1392
کد خبر: 84372348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه عجب‌شیر: سنگر امروز صندوق رای است

۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 84372348
امام جمعه عجب‌شیر: سنگر امروز صندوق رای است

مراغه- ایرنا- امام جمعه عجب‌شیر گفت: دیروز در جنگ تحمیلی شهدا و رزمندگان از خاک کشورمان پاسداری کردند و امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای باید دشمنان را مایوس و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

حجت‌الاسلام محمود شربیانی امروز، جمعه در مسجد جامع این شهرستان حضور یافت و پس از انداختن رای خود به صندوق به خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند ما در پای صندوق‌های رای حاضر نشویم زیرا منافع خود را در خطر می‌بینند و همین موضوع اهمیت مشارکت حداکثری را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در برهه حساسی از شرایط کشور قرار داریم، ادامه داد: حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رای نه تنها دشمنان را مایوس می‌کند بلکه موجب اقتدار نظام شده و زمینه لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیز فراهم می‌شود.

وی ملت ایران را فهیم، بیدار و آگاه خواند و افزود: این ملت شهیدپرور همچون گذشته در صحنه حضور می‌یابند و با انتخاب نامزدهای اصلح در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگ زرین دیگری برای افتخارات خود می‌افزایند. 

امام جمعه عجب‌شیر همچنین ابراز امیدواری کرد که با هدایت‌های رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، کشور به اوج قله‌های عزت و استقلال برسد.

به گزارش ایرنا حضور ملت در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله انتخابات همواره اهمیت داشته است تا جایی در میان سخنان امام راحل و رهبری به وفور می‌توان جمله‌های طلایی در این خصوص مطالعه کرد. 

جمله‌های معروف امام راحل با مضمون «من به پشتوانه این ملت دولت تعیین می‌کنم» و «میزان رای ملت است» نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به حضور را مشخص می‌کند و سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رئیس‌جمهوری که روز جمعه انتخاب خواهد شد اگر با رأی بالا انتخاب بشود، رئیس‌جمهوری قوی و قدرتمندی خواهد بود و کارهای بزرگی می‌تواند انجام بدهد (۱۴۰۰/۰۳/۲۶) اهمیت حضور ملت در میدان را به خوبی از دیدگاه رهبری روشن می‌سازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha