شرکت در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)، رهبری و شهدا است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، گفت: حضور فعال و مشارکت جدی مردم در پای صندوق‌های رای بیعت مجدد با آرمان‌های امام (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا است.

«معصومه حسنی خونسار» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا از عموم مردم خصوصا اعضای کتابخانه های عمومی سراسر استان، کتابداران، کتابخوانان، ناشران و جامعه فرهیخته استان برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد و افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه امروز نیز حماسه دیگری در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم خلق می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۲  کتابخانه عمومی در هفت شهرستان استان کرمانشاه به عنوان شعب اخذ رای در انتخابات امروز معرفی شده است، گفت: در راستای اهداف و کارکردهای اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و لزوم دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در تعیین سرنوشت کشور، کتابداران و کارکنان این کتابخانه‌ها نیز به عنوان عوامل اجرایی انتخابات فعالیت خواهند داشت.

حسنی خونسار یادآور شد، در این میان شهرستان کرمانشاه با چهار کتابخانه، شهرستان اسلام آباد غرب با ۲ کتابخانه، شهرستان هرسین، شهرستان، جوانرود و شهرستان گیلانغرب هرکدام با یک کتابخانه و شهرستان صحنه با ۲ کتابخانه، مشارکت خود را به عنوان شعب اخذ رای برعهده دارند.

به گفته وی، کتابداران و مجموعه کتابخانه های عمومی عزت، آگاهی، مسوولیت شناسی و رسالت دینی، انقلابی و ملی خود را با مشارکت پرشور در انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو به منصه ظهور می رسانند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha