ملت بزرگ‌ ایران باید در اوج عزت اقتصادی قرار گیرد 

اراک - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بزرگ ایران با گذشت بیش از چهار دهه از عمر نظام اسلامی باید در اوج عزت و پیشرفت اقتصادی قرار گیرد.

آیت الله «محسن اراکی» شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ حامیان رئیسی در اراک، افزود: کشور با انتخابات ۲۸ خردادماه جاری در آستانه تحول بزرگ مدیریتی است و باید در گام دوم انقلاب اسلامی  پیشرفت‌ها متناسب با اهداف انقلاب، شهیدان، امام راحل، آموزش های اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

وی تاکید کرد:ایران اسلامی پله‌های ترقی را پیموده و باید با تحول مدیریتی شاهد حل مشکلات بود و اهنگ توسعه کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه اقتصاد سرعت بیشتر بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مخالف تعامل نیستیم اما مدنظر  تعامل مقتدرانه و عزت آفرین است نه اینکه در برابر دشمنان، ضعف نشان داده شودو دست التماس به سوی دشمن دراز شده و  دشمن را حلال مشکلات بدانیم.
آیت الله اراکی با بیان اینکه  ملت مقتدر ایران، قدرت رفع مشکلات را دارد، گفت:  ملت ما همه آنچه  بکه رای شکوه و پیشرفت نیاز دارد در داخل مرزهایش موجود است و نباید اجازه داد که سرنوشت کشور به اراده خارجی ها گره بخورد چرا که در چنین شرایطی شاهد یاس و ناامیدی میان مردم هستیم.
وی ادامه داد: ایران اسلامی ایدئولوژی دینی دارد و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم چراکه ملت بزرگ ایران پای اقتدار کشور  مانده  و همواره پیروز میدان بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران دارای استعداد اقتصادی فراوان، ثروت، اراده و ایمان است  و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با همین عزم به پیروزی رسید. 

آیت الله اراکی افزود: کشور در راس امور اجرایی اکنون نیازمند یک مدیریت قوی است که در سایه صلابت،اخلاص، توانمندی، مدیریت، ملت خواهی، دلسوز مردم باشد.
وی با اشاره به اینکه مبارزه با  فساد از نیازهای کنونی کشور است، گفت:  انتظار است مدیریت آینده کشور جان خود را برای پیشرفت کشور خالصانه فدا کند و صادقانه در خدمت مستضعفان و کشاورزان و کارگران و معلمان باشد و به راهنمایی امام راحل و رهبری و قانون اساسی و خواسته مردم عمل کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha