۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84367561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث اصفهان یک کشته و سه مصدوم داشت

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 84367561
حوادث اصفهان یک کشته و سه مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- وقوع حوادث مختلف در ۲۴ ساعت گذشته در شهر اصفهان موجب جان باختن یک نفر و مصدومیت سه تَن دیگر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عصر روز گذشته براثر گازگرفتگی در داخل چاه فاضلاب ۱۰ متری در منطقه‌ای کارگاهی واقع در زینبیه یک کارگر مقنی حدود ۴۵ ساله از اتباع افغانستان جان خود را از دست داد.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: پس از اعلام این حادثه نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره ۱۹ به محل اعزام شدند اما این کارگر جان خود را از دست داده بود و نیروهای آتش‌نشانی پیکر بی‌جان او را از چاه خارج کردند.

وی درباره آتش‌سوزی و انفجار کوچک یک دستگاه خودروی سمند در خیابان بهارآزادی اصفهان نیز گفت: پس از اعلام حادثه نیروهای ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اضافه کرد: در این حادثه راننده خودرو دچار سوختگی سطحی و مصدومیت جزئی شد.

وی یادآورشد: وجود دستگاه خاموش‌کننده پودر و گاز در خودروهای سواری می‌تواند از به بار آمدن یک فاجعه بزرگ و آتش‌سوزی گسترده خودرو جلوگیری کند.

کاوه آهنگران همچنین از آتش‌سوزی گسترده در انبار علوفه یک مجتمع گاوداری واقع در روستای حاجی‌آباد شرق اصفهان خبرداد و اظهارداشت: نیروهای عملیاتی از چهار ایستگاه ۷ ، ۱۵، ۲۳ و ۲۵ همراه با خودروهای اطفائیه سنگین به محل حادثه اعزام شدند و به مهار و خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت به سایر انبارهای علوفه واق در گاوداری پرداختند.
وی با اشاره به اینکه این عملیات پنج ساعت به طول انجامید گفت: با تخلیه سریع گاوداری هیچ یک از دام‌ها آسیب ندیدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان توصیه کرد: صاحبان گاوداری‌ها فاصله میان انبارهای علوفه در گاوداری‌ها رعایت و از روشن کردن آتش در مجاورت آن و نیز نبود سیم برق در اطراف این انبارها اطمینان حاصل کنند.

وی درباره حادثه واژگونی یک دستگاه وسیله نقلیه باری در بزرگراه شهید دستجردی اصفهان نیز افزود: بار این کامیون لوازم آرایشی، بهداشتی و اسباب بازی بود و در جریان آن دو مرد ۳۹ و ۵۳ ساله دچار مصدومیت شدند.

کاوه آهنگران خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های ۱۲ و ۱۳ در این عملیات حضور داشتند که پس از آزادسازی این مصدومان آنان را به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی درباره آتش‌سوزی یک اصله درخت کاج و سرایت این آتش به کابین کشنده نیسان در پایانه خودروهای سنگین خیابان باباگلی گفت: این حادثه مصدوم جانی نداشت و نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه ۱۰ و ۲۲ این آتش را مهار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha