۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
کد خبر: 84367202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلنگ احداث سینما «امید» اسلام‌آبادغرب به زمین زده شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی ساخت پردیس سینما «امید» در اسلام‌آبادغرب خبر داد و گفت: این پردیس سینمایی با سه سالن طراحی و ساخته می‌شود.

«مهدی ربانی‌نژاد» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۷ ماه پیش تفاهم‌نامه ساخت این سینما بین وزارت ارشاد و سازمان شهرداری‌ها منعقد شده اما اجرای آن تاکنون به تعویق افتاده بود.

وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این سینما را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۷۰۰ میلیون تومان را بر اساس تفاهم صورت گرفته سازمان سینمایی وزارت ارشاد و ۵۰۰ میلیون را هم سازمان شهرداری‌ها متقبل می‌شود.

ربانی‌نژاد این سینما را اولین سینمای رسمی شهرستان اسلام‌آبادغرب که بعد از بهره‌برداری تحویل شهرداری می‌شود، دانست و ادامه داد: وجود یک سینمای مجهز با امکانات روز خواسته همه مردم این شهرستان است.

وی زمان بهره‌برداری از سینما امید اسلام‌آبادغرب را حدود یک سال اعلام کرد و یادآور شد: شهردار این شهر قول داده بعد از انتخابات، عملیات ساخت سینما آغاز و ظرف یک سال آن را به بهره‌برداری برساند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha