برگزاری دوره مدیریت کسب و کار با هدف ایجاد اشتغال برای دانش‌پذیران

تهران- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه تهران، از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت در حوزه کسب و کار (MBA) با موضوع تحلیل‌گری کسب و کار و تحلیل‌گری داده و با هدف ایجاد اشتغال برای دانش‌پذیران دوره‌های تحلیل‌گری کسب و کار و داده خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، سعید روحانی گفت: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور برای اولین بار با توجه به تغییر نیازهای آموزشی در حوزه کسب‌وکار و با اهمیت تحلیل گری کسب‌وکار و تحلیل گردی داده، MBA تحلیلگری کسب وکار را طراحی و برگزار می کند.

مدیر علمی این دوره آموزش افزود: اگر MBA در سال های قبل به عنوان دوره عالی مدیریت کسب و کار یا دوره مدیریت اداری تعریف می شد، با توجه به تحولات چشمگیر کسب و کار، نسل جدید MBA با تمرکز روی تحلیل داده ها و اطلاعات و به عنوان MBA مدرن و نسل جدید این دوره ها طراحی و در دانشگاه های مطرح جهان تدریس می شود.

روحانی گفت: مدیران و صاحبان کسب و کاری که داده و اطلاعات نقش اساسی در کسب و کار آنها دارد و در تصمیم گیری های خود نیاز به تحلیل داده دارند، این دوره کمک بسیار زیادی به آنها خواهد کرد.

وی اظهار داشـت: دانش پذیران این دوره ها با توجه به کمبود شدید نیروهای متخصص در این حوزه می توانند از فرصت های شغلی بسیار خوبی در آینده برخوردار باشند. امروزه سازمان ها و شرکت ها به افرادی که بتوانند سازمان ها را از منظر داده تحلیل کنند و زمینه های تصمیم گیری نوین را ایجاد کنند، به شدت نیازمند هستند.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد: دانش پذیران این دوره ها می توانند در نقش مدیر بخش های سازمان و روش ها، مشاور سازمان ها در حوزه تحلیل گری، مدیر کسب و کارهای داده محور و متخصص های ابزارهای داده جذب بازار کار شوند.

وی ویژگی های منحصر به فرد این دوره را در قالب مبتنی بر داده و پروژه محور، بهره گیری از بهترین اساتید و خبرگان صنعتی کشور، یادگیری آمیخته و یادگیری ابزارها و نرم افزارهای کاربردی عنوان کرد.

به گفته روحانی، مدت دوره آموزشی MBA مدیریت حرفه ای تحلیل گری کسب و کار یک ساله و در مجموع ۲۵۰ ساعت است. این دوره مشتمل بر دو گرایش تخصصی گرایش تحلیل گری داده و تحلیل گری تصمیم است و کلیه دانش پذیران پس از گذراندن ۲۰۰ ساعت دروس پایه و دروس اصلی می توانند یکی از گرایش های تخصصی ذیل را که مشتمل بر ۵۰ ساعت آموزشی است، انتخاب کنند.

وی مخاطبان این دوره را برای مدیران ارشد کسب و کارها و سازمان ها، مدیران فناوری اطلاعات، بنیانگذاران و مدیران شرکت های استارتاپی داده محور، مدیران توسعه محصول، سازمان و روش ها و توسعه محصول مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان، مشاوران و متخصصان حوزه تحلیل سازمانی برشمرد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره به وب سایت مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنند. 

سرخط اخبار دانشگاه و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha