مردم با حضور در انتخابات، عزت خود و اقتدار کشور را افزایش دهند

چابهار - ایرنا - امام‌جمعه اهل سنت شهر نگور دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه ملت ایران از فارس و بلوچ، شیعه و سنی و تمامی اقوام با حضور پُررنگ و حداکثری در انتخابات ضمن حفظ آبرو و اقتدار کشور موجبات عزتمندی خود را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، مولوی عبدالرحمان عارفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد و از تمامی مردم و سران طوایف شیعه و سنی و فارس و بلوچ درخواست می‌کنم برای حفظ آبروی کشورمان و همچنین حفظ عزت خودشان در این انتخابات حضوری پُررنگ داشته باشند.

وی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات به نفع ملت است چراکه به وضوح مشاهده می‌کنیم دشمنان اسلام و ایران عزیز بر علیه ملت عزتمند ما کمر بسته‌اند و متحد شده‌اند و با استفاده از رسانه‌های مختلف تبلیغ می‌کنند تا ملت ایران در انتخابات شرکت نکنند و ما مردم بایستی با حضور حداکثری خود در انتخابات ثابت کنیم که ما ولی‌نعمت این کشور و انقلاب هستیم.

این نظام و انقلاب و کشور به همه ما تعلق دارد

امام‌جمعه اهل سنت شهر نگور دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این نظام و انقلاب و کشور به همه ما تعلق دارد و ما طی سال‌های متمادی برای حفظ این نظام، شهید دادیم و ثابت کردیم محافظان جدی این انقلاب هستیم. درواقع تمامی هستی خود را برای صیانت از اسلام و کشور جمهوری اسلامی ایران فدا کرده‌ایم و لذا خودمان یک بار دیگر با حضور در انتخابات از این نظام و کشور حفاظت می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید با شرکت در انتخابات، برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

مولوی عارفی بیان داشت: همینجا اعلام می‌کنم که در روز انتخابات، پیر و جوان و زن و مَرد باید با رای خود، در انتخاب رئیس جمهوری آینده مشارکت کنند چراکه شرکت در انتخابات به معنای حفظ آبروی ما است.مولوی عارفی بیان داشت: همینجا اعلام می‌کنم که در روز انتخابات، پیر و جوان و زن و مَرد باید با رای خود، در انتخاب رئیس جمهوری آینده مشارکت کنند چراکه شرکت در انتخابات به معنای حفظ آبروی ما است.

وی اظهار داشت: دشمنان ما همانگونه که طی ۴۲ سال گذشته در اجرای نقشه‌های خود مایوس مانده‌اند، در این برهه نیز با حضور مردم در انتخابات، مایوس و ناامید خواهند شد.

امام‌جمعه اهل سنت شهر نگور دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: غیورمردان و شیرزنان سیستان و بلوچستان همیشه حضور حداکثری در انتخابات داشتند، در این انتخابات هم به رهبر معظم انقلاب قول می‌دهیم مردم سیستان و بلوچستان همزمان با سایر استان‌های کشور در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ زمانی دشمن را شاد نخواهیم کرد بیان داشت: دشمنان ما همیشه نامُراد و ناکام خواهند بود.

مولوی عارفی تصریح کرد: از میان نامزدهای انتخابات، فرد اصلح را انتخاب کنیم، فردی که به فکر حل مشکلات ملت باشد و یک تحول بزرگ در کشور ایجاد کند.

وی تاکید کرد: مردم ما امروز از نظام خود، دلشکسته نیستند و جمهوری اسلامی و انقلاب و اسلام را دوست دارند و برخی از دلسردی‌ها ناشی از سیاست‌های بعضی مدیران است که نتوانستند گرانی را مهار کنند.

امام‌جمعه اهل سنت شهر نگور دشتیاری افزود: مسائل و مشکلات اقتصادی فشار زیادی روی مردم گذاشته است و مردم باید با انتخاب یک فرد تحول‌گرا موجبات ازبین رفتن گرانی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک ملت قهرمان است گفت: می‌خواهیم کسی بر کُرسی ریاست جمهوری بنشیند که بتواند مشکلات جوانان‌مان را حل کند، ما از کسی نان نمی‌خواهیم و فقط از مسوولان می‌خواهیم زمینه ایجاد شغل و کار مناسب را فراهم کنند.

وی خطاب به مردم تصریح کرد: کسی را انتخاب کنیم که برای ما آسایش و عدالت به ارمغان بیاورد، مقتدر باشد تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را همچون گذشته در دنیا سربلند کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها