۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 3184
کد خبر: 84365797
T T
۰ نفر
منبع: vipshop| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

ارسال سریع گل درب منزل در تهران

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 84365797
ارسال سریع گل درب منزل در تهران

خرید گل به صورت آنلاین، نگرانی در خصوص انتخاب اشتباه را رفع می‌کند چرا که این گلفروشی‌ها تاج گل، دسته گل و سبد گل‌های مناسبتی را تفکیک کرده‌اند و خریدار قدرت انتخاب داشته و بدون اینکه در شرایط کرونایی در اماکن شروع قدم بگذارد نوع گل باب سلیقه خود را خریداری و تهیه می‌کند.

یک مژده به طرفداران گل و گیاه در تهران و شهرهای بزرگ! اگر شما نیز یکی از طرفداران خرید گل و گیاه هستید باید این مژده را به شما بدهیم که دیگر برای خرید گل و گیاه نیازی نیست که صبح خیلی زود به بازار گل مراجعه کنید و وقت با ارزش خودتان را برای خرید چند گلدان هدر دهید. با استفاده از سرویس ارسال سریع گل درب منزل خیلی راحت می‌توانید در خانه یا محل کار خود بمانید و در این شرایط بحرانی کرونا، در محافل شلوغ حاضر نشوید و تنها با چند کلیک ساده، گلدان مورد علاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید!

ارسال سریع گل درب منزل در تهران

اگر در تهران یا سایر کلانشهرهای ایران هستید خیلی راحت می‌توانید برای ارسال گل به درب منزل از طریق  vipshop.flowers گل و گیاه تازه و شیک را خریداری نمایید. همچنین اگر ساکن تهران و کرج هستید، می‌توانید از سرویس ارسال سریع گل در تهران و کرج نیز بهره‌مند شوید، به این صورت که پس از نهایی کردن سفارش پس از چند ساعت گلدان خریداری شده را در محلی که قید کرده‌اید تحویل می‌گیرید.

اما آیا می‌توان به گلفروشی‌های آنلاین اعتماد کرد؟ آیا گلدان را همانطور که در عکس است به شما تحویل می‌دهند؟ و آیا خرید کردن از گلفروشی آنلاین به صرفه تر از خرید کردن از گلفروشی‌های سطح شهر است؟ ما اینجاییم تا به همه سوالات شما پاسخ دهیم.

 ۱- سفارش گل‌های مناسبتی به صورت آنلاین

از قدیم الایام خرید گل برای مناسبت‌های مختلف مرسوم بوده و مردم برای ابراز احساسات خود گل را بهترین گزینه می‌شمارند. برای مثال وقتی می‌خواهید از بودن کسی قدردانی کنید، بهتر است برای او دسته گل رز قرمز بخرید، و یا برای از دست دادن عزیزی و شرکت در مراسم تدفین، بهتر است تاج گلی از گل‌های زرد و سفید استفاده کنید. البته اگر سری به طبقه‌بندی (کتگوری) سفارش گل مناسبتی گلفروشی‌های آنلاین زده باشید متوجه خواهید شد که برای هر مناسبتی، چندین گزینه پیش روی شماست و دست شما برای انتخاب هر یک از آنها باز است.

با خرید گل به صورت آنلاین (از طریق سایت) دیگر نگران اشتباه کردن در خرید نخواهید بود چرا که این گلفروشی‌ها تاج گل، دسته گل و سبد گل‌های مناسبتی را تفکیک کرده‌اند و خیلی راحت می‌توانید با انتخاب مراسمی که می‌خواهید در آن شرکت کنید، یکی از گزینه‌ها را با توجه به بودجه خود خریداری کنید و آن را  با ارسال گل به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال سریع گل درب منزل در تهران

 ۲-گلفروشی‌های آنلاین سفارش‌ها را با مطابق عکس‌های سایت تحویل می‌دهند

اگر به این موضوع شک دارید، کافی است به این فکر کنید که اگر مرکزی در جلب رضایت مشتریان خود کم کاری کند، طولی نخواهد کشید که مشتریان یکی پس از دیگری آنجا را ترک خواهند کرد. در این دنیای پیشرفته امروزه که تبادل اطلاعات در کسری از ثانیه میسر است، نارضایتی یک مشتری می‌تواند برای یک گلفروشی آنلاین خیلی سنگین تمام شود، مشتری می‌تواند با چند پست یا کامنت منفی در رابطه با یک گلفروشی ارسال کند و رفته رفته مشتریان دیگر نیز از این ماجرا باخبر خواهند شد.

از این‌رو همیشه به فکر خرید گل و گیاه از سایتی باشید که نظرات راجع به آن مثبت است و در جلب رضایت مشتریان خود تمام سعی و تلاش خود را می‌کند. از طرفی هم گلفروشی‌ها برای ارسال گل و گیاه، خودروهای مخصوصی دارند که قادر هستند گل و گیاه را برای چندین ساعت کاملاً ایمن و تازه نگهدارند. پس اگر در بین گزینه خرید و ارسال گل با ماشین شخصی و خرید گل و گیاه به صورت اینترنتی و تحویل آن با وانت‌های مخصوص دو دل هستید، گزینه دوم بهتر و بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

ارسال سریع گل درب منزل در تهران

 ۳- خرید از بازار گل یا خرید اینترنتی؟

درست است که قدم زدن در بازار گل حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، بسیار لذت بخش خواهد بود، اما در زمانه‌ای که ویروس کرونا بازار و غیر بازار نمی‌شناسد بهتر است برای حفاظت از جان خود کمتر در محافل شلوغ حضور پیدا کنیم. همچنین خرید از بازار گل که فقط از بامداد تا قبل از ظهر دایر هستند برای همه میسر نیست و ممکن است کلا از خرید و گیاه منصرف شوند.

گلفروشی‌های آنلاین دقیقا برای این دسته از افراد تعبیه شده است؛ افرادی که وقتِ گشت و گذار در بازار گل یا حتی گلفروشی‌های سطح شهر را ندارند و دوست دارند از وقت خود بیشتری استفاده را داشته باشند. همانطور که مایحتاج خود را اینترنتی خریداری می‌کنید به همان شکل هم می‌توانید گلدان‌های مختلف را در سایت مشاهده کنید و برای خرید اقدام کنید.

از نظر قیمت نهایی هم به این مسئله توجه داشته باشید که این گونه گلفروشی‌ها گل‌های خود را یا با قیمت عمده از بازار گل تهیه می‌کنند و یا خود گلخانه‌های مجزایی دارند که در قیمت نهایی برای خودشان و مشتریان بسیار صرفه جویی خواهد شد. از طرفی هم اگر بخواهید شخصاً اقدام به خرید کنید باید هزینه سوخت ماشین، مرخصی از سرکار و غیره را هم در نظر بگیرید که با همه این تفاصیر، خرید گل و گیاه به صورت آنلاین بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

هدف دسته گل‌های ما در آغوش گرفتن عزیزان شما و شاد کردنشان از طرف شماست.

 م. خ 

۰ نفر
منبع: vipshop| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha