۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۵
کد خبر: 84364030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت تعرفه‌ها بدون مشکل انجام می‌شود

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۵
کد خبر: 84364030
مدیریت تعرفه‌ها بدون مشکل انجام می‌شود

تهران_ ایرنا_ رییس ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: توزیع اقلام انتخاباتی انجام شده و در روز انتخابات مدیریت تعرفه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، شکرالله حسن بیگی عصر شنبه در جلسه با بازرسان استان تهران با اشاره به اهمیت بازرسی انتخابات اظهار داشت: هیات های بازرسی تشکیل شده اند و آموزش و تسلط بر قوانین باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

وی ادامه داد: رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است که تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می باشد؛ امری که باید مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بازرسان و نمایندگان فرماندار در روز ۲۸ خرداد بایستی هماهنگ باشند عنوان کرد: وزارت کشور مسئول اجرا و حسن اجرای انتخابات می باشد که حسن اجرای انتخابات به کمک بازرسان تحقق پیدا می کند.

حسن بیگی گفت: اقلام انتخاباتی توزیع شده و نکته این مهم مدیریت تعرفه ها می باشد تا انتخابات به نحو مطلوب و بدون مشکل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: شروع اخذ رای از ساعت ۷ صبح است و باید درب شعبه ها ساعت ۷ باز باشد و اولین استعلام در این ساعت انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران یادآور شد: از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان در شعبه ها استفاده شود؛ تا ضمن بهره گیری از انرژی و توان جوانان در امر مهم انتخابات زمینه نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف فراهم شود.

همچنین رئیس هیات بازرسی استان تهران نیز گفت: برخی کاندیداها در روند تبلیغات سبب آزرده خاطر شدن مردم می‌شوند که این امر مغایر با قانون است و گزارش داده می شود؛ هرچند گروه‌های امحا کار خودشان را انجام می‌دهند اما از نظر به بازرسی نیز موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

عبدالرضا چراغعلی در این جلسه با اشاره به اهمیت بازرسی در انتخابات گفت: با توجه به اهمیت بازرسی رصد دقیق اقدامات و موضوعات مختلف در حوزه های شهرستانی مد نظر می باشد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ادامه داد: باید تلاش کنیم تا انتخابات ۲۸ خرداد با کیفیت و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

رئیس هیات بازرسی استان تهران ادامه داد: در مورد انتخابات شوراها طی بازدید به عمل آمده برخی کاندیداها در روند تبلیغات سبب آزرده خاطر شدن مردم می‌شوند که این امر مغایر با قانون است و گزارش داده می شود؛ هرچند گروه‌های امحا کار خودشان را انجام می‌دهند اما از نظر به بازرسی نیز موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

چراغعلی خاطرنشان کرد: آموزش بازرسان اولویت مهم است که در دستور کار قرار دارد و چهارشنبه یک جلسه ۴ ساعته در این مورد برگزار می‌شود همچنین صدور کارت‌های بازرسان پیگیری می شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha