غرق شدن جوان تبعه افغانستان در دریاچه هویر دماوند

تهران – ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند شامگاه جمعه، از غرق شدن یک جوان تبعه افغانستان، هنگام شنا کردن در دریاچه هویر دماوند خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی و غواصی به محل حادثه اعزام و جسد فرد غرق شده را از دریاچه خارج کردند.

سعید طاهری جمعه شب با اعلام خبر غرق شدن یک جوان در دریاچه هویر دماوند گفت: در ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه امروز گزارش به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم امداد و نجات از هلال احمر دماوند و یک تیم غواصی از آتش‌نشانی لواسان، مدیریت بحران استانداری و شهرستان دماوند، تیم امداد و نجات هلال احمر، عوامل انتظامی و محیط‌بانی به محل حادثه اعزام و بلافاصله پس از رسیدن تیم‌ها به محل عملیات جستجو آغاز گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند بیان داشت: جنازه این فرد توسط تیم غواصی از دریاچه خارج و پس از انجام مراحل قضائی و اخذ مجوزات لازم، توسط هلال احمر به محل امن منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

طاهری با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خاتمه یافت، گفت: در این عملیات ۵ نجاتگر و ۵ آتش‌نشانان اعزام شدند.

حوالی ظهر روز جمعه ۲۱ خردادماه، یک جوان ۲۵ ساله تبعه افغانستان به همراه دوستان خود در حال تفریح در دریاچه هویر شهرستان دماوند بود که هنگام شنا کردن در آب دریاچه به احتمال گرفتگی عضلات غرق می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha