۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 84361531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری در قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - یک دوره مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان (کراس کانتری) با حضور نمایندگانی از ۱۲ استان کشور در قزوین برگزار شد.

رییس روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان قزوین بعدازظهر جمعه و در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بیش از ۱۵ ماهه رقابت‌های دوچرخه سواری شده بود که با توجه به شرایط مناسب و با اخذ مجوزهای لازم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، یک دوره مسابقه کراس کانتری و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و یک خط ویژه استارت برای بانوان در پارک جنگلی فدک برگزار شد.

مصطفی ساکتی تصریح کرد: با توجه به شرایط برگزاری بسیار مناسب این رشته در قزوین، خوشبختانه شرکت کنندگانی از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، فارس، مرکزی، البرز و حاشیه آن، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل، قم و کردستان حضوری قدرتمند در مسابقات قزوین داشتند.

وی با بیان اینکه مسابقات کراس کانتری قزوین به گفته شرکت کنندگان آن در سطح بسیار بالایی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه امکانات موجود در مرکز استان، به خصوص در پارک یک هزار هکتاری فدک شرایط را برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین المللی را فراهم کرده است.

ساکتی خاطرنشان کرد: علی رغم عدم حضور پلیس راهور در این رقابت‌ها، خوشبختانه برخی دستگاه‌ها از جمله جمعیت هلال احمر، شهرداری و شورای شهر قزوین، معاونت حمل و نقل ترافیک، آتش نشانی و نیروی انتظامی در امر برگزاری این مسابقات همکاری نزدیکی با هیات دوچرخه سواری استان داشتند.

وی ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در رده سنی جوانان پرهام شهسواری، علی احمدی و علی حسنی، در رده سنی بزرگسالان حسن سیف الهی، فراز شکری و فرشید صلاحیان و در بخش پیشکسوتان نیز حسین محمدی‌ها، امیرحسین ابراهیمیان و مهرداد خادم دلیر به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان قزوین تصریح کرد: در بخش بانوان نیز مونا فرخ بخشیان، فرانک شاهزیدی و الهام محمدی اول تا سوم شدند و در پایان به نفرات اول تا هفتم هر رده سنی هدایایی اهدا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha