انتخاب رییس‌ جمهوری با رای بالا به نفع انقلاب و نظام است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: انتخاب رییس جمهوری آینده با رای بالا و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۸ خردادماه جاری، قدرت چانه‌زنی ایران را در منطقه و عرصه جهانی به نفع نظام و انقلاب اسلامی افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، رضا زارع‌زاده مهریزی عصر پنجشنبه در همایش توجیهی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات و گزینش فرد اصلح با رای بالا از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مردم در راستای تقویت نظام و شکست تمامی توطئه های دشمنان به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با انواع توطئه‌های فرهنگی و تبلیغی برای برگزار نشدن انتخابات با شکوه در ایران از مدت‌ها قبل تمامی تلاش خود را  به انحای مختلف شروع کردند ولی حضور گسترده مردم در این عرصه بار دیگر قدرت و  عظمت ملت قهرمان را نشان می‌دهد.

فرماندار مهریز اظهار کرد: اعضای هیات‌های اجرایی باید طبق قانون فقط به وظایف خود عمل کنند و بدون وارد شدن به مسایل حزبی و گروهی از تک تک آرای مردم که از سرمایه های کشور هستند پاسداری کنند و همه باید به نظر و رای شهروندان احترام بگذارند .

انتخاب رییس‌ جمهوری با رای بالا به نفع انقلاب و نظام است

زارع‌زاده مهریزی تصریح کرد: تاکنون طبق قانون تمامی اقدام‌ها از سوی دست‌اندرکاران امر در هیات‌های اجرایی، بازرسی،پشتیبانی و  نظارتی در منطقه برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند صورت گرفت و تبلیغات  نامزدها با همراهی مردم ادامه دارد.  

وی بیان کرد: وظیفه همه ما در انتخابات پیش‌رو فقط جلب اعتماد مردم و رعایت دقیق مقررات است و هر فردی که انتخاب شود رییس جمهوری همه شهروندان ایرانی است و باید با همدلی نقش خود را خدمت به جامعه و حل مسایل و مشکلات صرف کنند.      

انتخاب رییس‌ جمهوری با رای بالا به نفع انقلاب و نظام است

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه جاری همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

همچنین  به گفته دبیر ستاد انتخابات استانداری یزد  هزار و ۹۱۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای، آرای مردم استان را در انتخابات پیش رو  جمع‌آوری می‌کند که این تعداد  نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۰۰ شعبه افزایش دارد و یکی از دلایل افزایش آن رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در چارچوب طرح حفظ سلامت عمومی رای دهندگان در برابر ویروس کرونا و پیشیگیری آنها از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ ست.

محمدعلی شاه حسینی افزود: از این تعداد، ۹۶۶ شعبه ویژه جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه هم برای جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شد و از مجموع شعبه های رای  هزار و ۲۶۸ مورد ثابت و سیار شهری است و ۶۵۱ شعبه ثابت و سیار روستایی هم برای انتخابات در نظر گرفته شد.
به گفته وی از مجموع ۹۶۶ شعبه پیش بینی شده برای جمع آوری آرای  انتخابات ریاست جمهوری ۷۹ شعبه به شهرستان مهریز اختصاص دارد و  از ۹۵۳ شعبه رای در انتخابات شوراهای استان هم ۷۴ شعبه برای مهریز در نظر گرفته شد.

وی همچنین اعلام کرد که حدود ۲۰ هزار نفر در کار برگزاری انتخابات پیش رو با ستاد یادشده همکاری دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha