فرماندار پاوه: ۶۵ نامزد شورا در پنج شهر این شهرستان باهم رقابت می کنند

کرمانشاه ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان پاوه گفت: آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پاوه ، نودشه ، بانه وره، نوسود و باینگان منتشر شد و در مجموع ۶۵ نامزد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها با هم رقابت می کنند.

پرویز ایده پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در شهر پاوه به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر شهرستان ۲۶ نفر احراز صلاحیت شده اند که ۲۳ نفر از آنان مرد و سه نفر زن هستند.

وی اظهار داشت: در شهر بانه وره نیز ۱۲ نفر در انتخابات ۲٨ خرداد با هم رقابت خواهند کرد.

فرماندار پاوه اضافه کرد: در شهرهای نودشه ، نوسود و باینگان نیز هر کدام ۹ نفر تایید نهایی شده و با هم رقابت می کنند.

ایده پور گفت: تعداد اعضای اصلی شوراهای اسلامی این شهرها ، پنج نفر است که رای دهندگان در روز اخذ رأی فـقط اسامی تعداد حداکثر پنج نفـر را می توانند در برگ رأی بنویسند .

وی یادآور شد: برای اخد آرای مردم این شهرستان در سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۷۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

فرماندار پاوه افزود: در شهر پاوه ۱۸ شعبه ثابت و یک شعبه سیار روستایی و در بخش مرکزی نیز ۱۳ شعبه ثابت روستایی و ۶ شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

ایده پور ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در بخش نوسود ۱۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۶ شعبه ثابت شهری، یک شعبه سیار شهری، ۲ شعبه ثابت روستایی و ۶ شعبه آن سیار روستایی است.

فرماندار پاوه اضافه کرد: در بخش باینگان نیز سه شعبه ثابت برای شهر باینگان، سه شعبه ثابت برای شهر بانه‌وره و ۱۲ شعبه ثابت و سیار روستایی پیش بینی شده است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha