۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 84357577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عملکرد و برنامه ملاک انتخاب رییس‌جمهور است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: توجه به عملکرد و برنامه‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ملاک انتخاب از سوی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر ، حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا روز دوشنبه در آیین افتتاحیه قرارگاه مرکزی ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: هرکدام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از نظر عملکرد دارای سوابقی هستند که می توان با توجه به عملکرد سه سال گذشته آنها و این که چه اندازه توانسته اند به شعارهای خود جامه عمل بپوشانند انتخاب کرد.

وی افزود: باید دید برنامه های کدام یک از داوطلبان ریاست جمهوری قابل اجرا و از کذب و دروغ به دور است و به کسی که شاخص های عملکرد و برنامه های قابل اجرا در وی وجود دارد به این کاندیدا رای داد.

وی افزود: طی ۲۴ سال گذشته داوطلبانی که بهتر توانسته با الفاظ بازی کند موج سواری کرده و موفق بوده ، بنابر این بیایید در راستای ایجاد تحول برای نخستین بار به دور از احساس و از واقعیات رای دهیم.

وی ادامه‌داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت و هدف عمل به تکلیف و شرکت و حضور حداکثری در انتخابات است که در پیشگاه خداوند دارای ثواب و ارزشمند است.

حجت الاسلام متقی نیا اظهار کرد: راه حل رفع نگرانی ها، دلسردی، دلزدگی و نارضایتی مردم بی تفاوتی نسبت به شرکت در انتخابات نیست بلکه باید برای تغییر و تحول دنبال راه حل درست و منطقی باشیم.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: شورای نگهبان طبق قانون اساسی و بنا به شاخص ها و به دور از مصلحت سنجی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری را تایید صلاحیت کرده که باید بر پایه تفکر و اندیشه و ملاک قراردادن عملکرد و برنامه های واقعی که قابلیت اجرا دارند انتخاب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha