۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 84356737
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سیدحسن خمینی درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور را تسلیت گفت

شهرری ـ ایرنا ـ تولیت حرم امام خمینی (ره) با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام علی اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی در پیام خود آورده است: درگذشت مجاهد خستگی ناپذیر مرحوم حجت الاسلام سید علی اکبر محتشمی پور طاب ثراه موجب غم و اندوه فراوان شد.

در پیام تولیت حرم مطهر امام خمینی آمده است: این برادر عزیز عمر خود را وقف خدمت به دین مبین و امام بزرگوار و آرمان های انقلاب اسلامی کرد و در این راه لحظه ای از پای ننشست. نه شماتت های بدخواهان و نه آزار ها و دشنام ها و نه ترور و تبعید او را از آنچه صحیح می پنداشت بازنداشت.

این پیام می افزاید: از حضور در کنار امام در نجف و نوفل لوشاتو تا افتخار جانبازی در سوریه و خدمت در وزارت کشور و مجلس، از همت بلند در تأسیس حزب الله لبنان تا ایستادگی بر حقوق مردم ایران همه و همه نمونه های روشنی از اقدامات آن مرحوم است.

یادگار امام خمینی در ادام پیام خود یادآور می شود: بی شک نام مجاهد عزیز سید علی اکبر محتشمی پور همیشه در زمره یاران راستین امام خمینی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و به همه یاران امام از خدای متعال علو درجات آن فقید سعید را خواستارم و حشر او را با اولیاء الهی و صالحان و امام راحل مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، سفیر اسبق ایران در سوریه و وزیر کشور در دولت میرحسین موسوی بر اثر ابتلا به کرونا صبح امروز در ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

وی نمایندگی مردم تهران در دوره سوم و ششم مجلس، مشاور اجتماعی سید محمد خاتمی از سال ۱۳۷۸ - ۱۳۷۶ را نیز برعهده داشته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha