انتصابات در دولت احتمالی "رییسی" بر اساس فعالیت‌های انتخاباتی نیست

خرم‌آباد - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی "ایران توانمند" در کل کشور گفت: درصورت پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ۲۸ خرداد ، انتصابات نه بر اساس فعالیت‌های ستادی بلکه بر مبنای شایستگی و تعهد است.

به گزارش ایرنا سید محمدصادق شاهرخی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: آیت الله رییسی ستاد رسمی انتخاباتی ندارد و همه ستادهای او و ستادهای خانگی به نوعی اصلی هستند و باتوجه به اینکه کشور در ادوار مختلف از حکم گرفتن سودجویان در منصب های مختلف پس از انتخابات ضربه خورده است افراد در صورت رییس جمهوری رییسی نه بر اساس فعالیت ستادی بلکه بر مبنای شایستگی، تقوا و تعهد پست می گیرند.

شاهرخی در خصوص تعدد ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی نیز گفت: ما خواستار برگزاری یک انتخابات با مشارکت بالا و موکد به حفظ سلیقه خود هستیم اما عده دیگری به این سلیقه رای می دهند و افرادی از سایر سلیقه ها دلسوز انقلاب هستند و به جناح رییسی کمک می کنند.

وی تاکید کرد: نمی خواهیم رییس جمهور آینده به جناح خاصی متصل باشد چراکه بدهکار می شود و نمی تواند خدمت کند بنابراین هرفردی که برای او ( رییسی) یا در ستادهای انتخاباتی اش فعالیت دارد این عمل را به عنوان باقیات صالحات خود در نظر بگیرد.

وی اضافه کرد: برخی خود را اقتصاددان معرفی می کنند اما رییس جمهوری قرار نیست همه علوم را داشته باشد بلکه باید شاخصه فساد ستیزی داشته باشد و اهل ریا و دروغ نباشد.

شاهرخی افزود: بدون شک در دولت رییسی توجه به ظرفیت ها و منابع داخلی کشور در اولویت قرار دارد، لانه های رانت و فساد تعطیل می شود و مردم طعم عدالت را خواهند چشید.

وی تصریح کرد: آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه بود و دلیلی نداشت آن را رها کند و وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شود اما خواست عمومی در فضای کشور این بود که او وارد صحنه انتخابات شود و این را به خواسته قلبی خود ترجیح داد.

وی اظهار داشت: آیت الله رییسی عاشق محرومان و فساد ستیز است، فقر و مردم را می شناسد و می تواند با رانت و فساد مبارزه کند بنابراین با حضور او شاهد افق روشن و رونق اقتصادی خواهیم بود.

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کل کشور همچنین گفت: دموکراسی در برخی کشورهای همسایه ما مفهومی ندارد اما از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که ۴۳ سال گذشته انتخابات متعددی برگزار شده است و مردم هم نقش آفرینی کرده اند.

شاهرخی حساسیت این دوره از انتخابات را بسیار بیشتر از سایر ادوار دانست و بیان کرد: امنیت، آسایش و آینده کشور به شور و شعور انتخاباتی متصل است و مردم با هر سلیقه سیاسی باید در مرحله اول پای صندوق های رای حاضر شوند و سپس انتخاب درستی داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید انتخابات پرشوری داشته باشیم که به استکبار و در راس آن آمریکا نشان دهیم ملت ایران پشت سر رهبری عزیز در انتخابات شرکت خواهند کرد و مشت محکمی به دهان آنها زده خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کل کشور با ابراز امیدواری در خصوص حضور لرها در مناصب ارشد دولت احتمالی سید ابراهیم رییسی اضافه کرد: باتوجه به اینکه نمی توان در شرایط شیوع کرونا و در فضای حقیقی با مردم سخن گفت این ستاد ۱۲ هزار کانال مجازی با ۱۵ میلیون نفر مخاطب دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال در کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha