انتخابات بزرگ ترین مظهر قدرت نرم در جمهوری اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از مهمترین مظهر قدرت در نظام  جمهوری اسلامی است که انتظار می‌رود مردم در چارچوب نظام حکومتی برای تعیین سرنوشت خود، وارد صحنه شوند.

دکتر " علی اکبر کریمی" شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی ستاد حامیان حجت‌الاسلام رئیسی( سحر) افزود: امام خمینی ( ره)، عزت، آزادی، امنیت، اقتدار و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد و یکی از نعمت‌هایی که امام در قالب نظام جمهوری اسلامی به مردم هدیه کرد، تعیین حق سرنوشت خودشان به واسطه انتخابات بود.
وی تاکید کرد: انتخابات پیش از انقلاب به معنای واقعی کلمه وجود نداشت و امام خمینی(ره) از نخستین ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را برای تعیین سرنوشت کشور به پای صندوق های رای دعوت کرد.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نخستین انتخابات رفراندوم جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه بود و با تایید امام راحل از همان ابتدا، حق انتخاب برای مردم و سهیم بودن در سرنوشت آینده کشور رقم خورد.
کریمی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با تمام محبوبیت و اقتدار نیز همپای آحاد مردم یک رای بیشتر ندارد که این مهم نشان می‌دهد تصور برخی رسانه‌های معاند و بیگانه که انتخابات نظام جمهوری اسلامی مهندسی و از پیش تعیین شده است، باطل است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت مردم در امر انتخابات نیز گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، انتظار می‌رود مردم برای اداره امور کشور انتخاب اصلح داشته باشند چرا که آثار رآی مردم در  ۲۸ خردادماه امسال تا سال‌ها باقی می‌ماند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون راهبرد دشمن در فضای مجازی، دور کردن مردم از صندوق های رای است که ملت بزرگ ایران باید هوشیار باشند با این دسیسه دشمن از رسالت اصلی خود غافل نشوند.
کریمی با بیان اینکه فضای کنونی کشور مطلوب مردم نیست، گفت: نمی‌توان منکر تنگناهای معیشتی و تورم در کشور شد و اما کلید رفع مشکلات کنونی کشور قهر با صندوق‌های رای نیست.
وی ادامه داد: تصمیمات بزرگ برای کشور نیازمند جراحی‌های بزرگ است بنابراین باید مردم وارد صحنه انتخابات شوند و نامزدی که دارای کارنامه موفق و دارای تجارب زیادی است را برگزینند تا گام های موثری در راستای رفع مشکلات کشور بتوان برداشت.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید در شرایط کنونی بصیرت و آگاهی لازم را داشت، گفت: فرهنگ دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی همانند زمان جنگ، می تواند ملت بزرگ ایران را نجات دهد.
 کریمی خاطر نشان کرد: امید است برای دفاع از انقلاب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات مشارکت کنند و نام بزرگ ایران را در صحنه‌های بین المللی به رخ جهانیان بکشانند.
 رئیس ستاد مرکزی حامیان آیت حجت‌الاسلام رئیسی ( سحر۱۴۰۰) استان مرکزی نیز در این نشست گفت:  در شهرستان ها نیز یک ستاد سحر و ستاد مردمی تشکیل شده است که ستادهای مردمی به صورت خودجوش فعالیت دارند و از هیچ ارگانی حمایت نمی‌شوند.
" احمد آزاد" تاکید کرد: اکنون ۲۴ کمیته در ستاد مرکزی حامیان آیت الله رئیسی تشکیل شده که در شهرستان ها نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته تا بتوانیم با تعامل و همکاری، برنامه های مدونی در این راستا ارائه دهیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌طور همزمان در ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha