۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84354970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب اهل البیت(ع) بود

بروجرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب اهل البیت(ع) بود و توانست انقلابی را پایه گذاری کند که در سراسر عالم گسترش یافته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی درویشی در آیین گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) که در مصلی بروحرد برگزار شد، افزود: امام خمینی (ره) در عرصه فقه و اجتهاد و در شناخت اسلام یکی از علمای بزرگ بود که جسارت و  بصیرت بالایی در عرصه اجتهاد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: عظمت امام (ره) در بعد عرفان قابل توصیف است و در سیاست و شجاعت امام است، عالمان بزرگی داشتیم که به سیاست ورود نکردند ولی امام با تفکر اسلام ناب به سیاست وارد شد و با شحاعت انقلاب و حکومت اسلامی را تاسیس کرد.

وی اظهار داشت: امام (ره) بسیار نترس و شجاع بود زیرا وجودش با نور خدا پر شده بود، امروز افکار و سیره سیاسی امام در دست ما است.

حجت الاسلام دروبشی بیان کرد: تفکرات امام (ره) الهی بود و هر کس پرچم دار توحید و حق باشد بت پرستان و شیاطین در مقابل آنان نمی توانند مقابله کنند.

وی اضافه کرد: امام بت شکن بود و راه امام که امروز در دست رهبری است، اعتقاد به امام حرکت در مسیر رهبری است و اعتقاد به ولایت فقیه ادامه دهنده راه امام(ره) است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز در حال برنامه ریزی برای انقلاب هستند، گفت: مقابله با توطئه های دشمنان عمل به رهنمودهای رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز ابرقدرتهای جهانی در مقابله ایران اسلامی توطئه می کنند زیرا راه ما راه حق است که باید با قدرت ادامه دهیم.

حجت الاسلام درویشی افزود: در انتخابات پیش رو باید گوش به فرمان رهبری باشیم و باید کسی را انتخاب کنیم که دشمنان را ناامید کند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی متکی به آرا ملت است و باید به صحنه انقلاب وارد شویم  و به پیمان خود با امام و شهدا عمل کنیم.

وی بیان کرد: اگر کسانی بخواهند با اسلام زدایی رای جمع کنند اینها مخالف انقلاب هستند، در دفاع از انقلاب هیچ تردیدی نداریم و نباید اجازه دهیم مبانی انقلاب امام خدشه دار شود. وی با اشاره به اینکه امروز زمانی است که باید دوباره دین خود را به انقلاب ادا کنیم گفت: امروز یک تفکر به مردم می گوید که باید با آمریکا و غرب توافق کنیم که این تفکر منسوخ است.

وی اظهار داشت: مشکلاتی که امروز در کشور ایجاد شده است با مدیریت جهادی و جوان قابل حل است اگر امروز در عرصه نظامی خودکفا هستیم به جوانان اطمینان کرده ایم و بودجه زیادی نیز در این مورد صرف نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز اگر مسوولان ما مذاکره در قالب برحام می کنند به خاطر این است که نیروهای جهادی زمینه را فراهم کرده اند.

حجت الاسلام درویشی افزود: در عرصه هایی که مدیریت با رهبری بوده است موفق عمل کرده ایم، امروز باید پای کار انتخابات باشیم تا مشکلات کشور تکرار نشود.

وی اظهار داشت: ملت ما در عرصه انتخابات باید آن کسی را که زمینه برون رفت از مشکلات را می داند انتخاب کنند.

وی بیان کرد: مردم ما از عملکرد دولتمردان ناراحت هستند و مسوولی که نسبت به آرمان های انقلاب بی تفاوت است نمی تواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید پای صندوق های رای بیایند، گفت: دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند و ما با پشت کردن به انتخابات نباید مسیر دشمن را تقویت کنیم. 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز باید مراقب باشیم که دشمنان چه کسانی را تخریب می کنند همان آنان دلسوز انقلاب و اسلام هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha