۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۲۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84354638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه برق چهار روستا در لرستان اصلاح و بازسازی شد

۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۲۶
کد خبر: 84354638
شبکه برق چهار روستا در لرستان اصلاح و بازسازی شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: شبکه برق چهار روستا در این استان با صرف ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش ایرنا "فریدون خودنیا" روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: در ادامه طرح جهادی اصلاح و بهسازی شبکه برق روستاهای کشور، شبکه برق چهار روستای "چم داوود"، "چم چره"، "چنار باباجان" و شهرک دام شهرستان چگنی اصلاح و بهسازی شد.

وی افزود:در طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق روستاهای کشور ۴۵۰ روستا سهم لرستان می‌باشد که در مرحله اول شبکه برق ۲۶ روستا اصلاح و بهسازی شده بود و در این مرحله نیز چهار روستای دیگر به آن افزوده شد.

وی اظهار داشت: میزان اعتبار هزینه شده در این چهار روستا حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده است که با تلاش و کار جهادی همکاران در شرکت توزیع برق استان امیدواریم کار اصلاح و بهسازی شبکه برق تمامی ۴۵۰ روستا تا ۶ ماهه اول سال‌جاری به اتمام برسد.

خودنیا ادامه داد: تابستان امسال شرایط بسیار سختی را با توجه به کمبود بارندگی‌ها و گرمی شدید هوا در پیش خواهیم داشت و از مردم تقاضا می شود با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق، شرکت توزیع را در امر برق‌رسانی بدون خاموشی یاری نمایند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha