وعده ­­پاداش شهردار تبریز به تیم تراکتور عملی شد

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز پاداش صعود تیم تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به سرمربی این تیم اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، ایرج شهین‌باهر روز پنجشنبه در دیدار با رسول خطیبی و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال تراکتور با آرزوی موفقیت برای تیم محبوب تراکتور در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، وعده خود مبنی بر پاداش پیروزی این تیم برابر الشارجه امارات و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را عملی کرد تا روحیه و انگیزه بازیکنان و کادرفنی تراکتور را برای مسابقات آتی دوچندان شود.

رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های شهردار تبریز، پیراهن تیم فوتبال تراکتور، توپ جدید مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و یک پیراهن دیگر از تیم تراکتور را که هر دو منقش به امضای بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتور بود، به «ایرج شهین باهر» هدیه داد.

شهردار تبریز در این دیدار با حسن آذرنیا و عبدالرزاق میراب از اعضای کادر سرپرستی و مدیریتی تیم تراکتور و اعضای کادر فنی تیم امید تراکتور دقایقی گفت و گو کرد.

یونس باهنر، ستار نوبری، حیدر جعفری و فرهاد حاجب از اعضای کادر فنی تیم امید تراکتور و علی فتحی و عرفان حسین دوست از بازیکنان امید تراکتور که در تیم بزرگسالان حضور دارند، در این دیدار حضور داشتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha