موانع تولید با حضور میدانی مسوولان در کنار تولیدکننده برطرف می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: حذف موانع تولید با حضور میدانی مسوولان محقق می‌شود و انتقال میز کار حوزه ریاست این سازمان به شهرک‌های صنعتی در راستای تحقق شعار سال و مانع‌زدایی عملی برای رونق تولید تداوم خواهد داشت.

به گزارش ایرنا "بهزاد منصوری" روز پنجشنبه با انتقال میزکار حوزه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد افزود: این اقدام  به منظور دیدار چهره به چهره با صنعتگران و رفع مشکلات آنها صورت می گیرد.

وی با حضور در جمع فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی گفت: باید اقدامات لازم برای دیدار راحت و بدون واسطه صنعتگران با خدمتگزاران و مسوولان فراهم شود چراکه در غیر اینصورت امکان حذف موانع تولید از راه دور سخت می شود.

وی تصریح کرد: برنامه انتقال میز کار رئیس  صمت لرستان در تمامی شهرک های صنعتی تداوم خواهد داشت تا از نزدیک بینای کمبودها، شنوایی مشکلات و انتقادات و پیشنهادات فعالین اقتصادی باشیم به همین منظور برای تمامی این شهرک ها به صورت مجزا یک پرونده ویژه باز و تمام موارد مانع تولید مطرح و تصمیم گیری می شود.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: باید با پرهیز از بروکراسی های غیرضروری اداری در راستای رونق تولید و برداشتن موانع مقابل صنعتگران تلاش کنیم بنابراین، این اطمینان داده می شود هر آنچه وظیفه سازمان صمت است، بند به بند انجام خواهد شد.

۲۵ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در لرستان مصوب هیات دولت یا شورای برنامه ریزی استان هستند که ۱۸ مورد از این تعداد قابلیت استقرار واححدهای صنعتی را دارند و فعال هستند.

حدود یکهزار و ۲۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی توسط صمت استان صادر شده است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha