کشف ۱.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان و یک خبر انتظامی

خرم‌آباد - ایرنا - کشف ۲ محموله جداگانه کالای قاچاق به مجموع ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در کوهدشت و دورود و ممنوعیت تردد درون استانی از جمله اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه ۱۲ خرداد است.

کشف یک میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در کوهدشت

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله یک هزار و ۸۴۵ قلم لوازم خانگی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در کوهدشت کشف و ضبط شد.
 
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی کوهدشت در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور یک هزار و ۸۴۵ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل انواع ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، آبمیوه گیری و مایکروفر کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

کشف محموله قاچاق ۵۰۰ میلیون تومانی در دورود

سرهنگ "سیدعلی میراحمدی"  جانشین فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران پاسگاه حشمت آباد دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در این راستا ۷۰ دستگاه جی پی اس، ۲۰ دستگاه مانیتور ال جی و ۲۸ جین شلوار کتان قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کشف، خودرو توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

تردد بین شهری در لرستان ممنوع شد

رییس پلیس راهور لرستان گفت: ترددهای درون استانی شهرهای قرمز و نارنجی این استان برای تعطیلات پیش رو ممنوع شده است.

‍ سرهنگ "مرتضی چغلوند" اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، ترددهای بین استانی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ همین ماه، فارغ از هرگونه رنگ بندی ممنوع است.
 
وی در خصوص تردد در معابر استان در تعطیلات پیش رو نیز افزود: شهروندان بایستی با توجه به رنگ بندی مبدا و مقصد خود تردد کنند به این معنا که شهرهایی که دارای رنگ قرمز و نارنجی هستند ورود و خروج به آن ها ممنوع است.
 
رئیس پلیس راهور لرستان با بیان اینکه تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط ماموران کنترل می شود اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه تردد در این ایام برای شهرهای قرمز یک میلیون تومان، شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز ۲۰۰ هزار تومان است.
 
وی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بار، مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند فاقد هرگونه ممنوعیت تردد می باشند.
 
سرهنگ چغلوند گفت: در این ایام، مجوز تردد بین استانی داده نخواهد شد مگر مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها قبل از ورود به این ایام صادر شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha