خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد یک اولویت است

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقشار آبرومند کشور هستند که انجام اقدامات مستمر برای خانه‌دار شدن آنها یک اولویت و ضرورت است.

به گزارش ایرنا فاطمه مقصودی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ضمن تاکید بر توانمند شدن مددجویان افزود: این نهاد طرح های خوبی در راستای توانمندسازی اقشار تحت پوشش داشته و توانسته است علاوه بر رفع مشکلات بخش عمده‌ای از جامعه، جهت اشتغالزایی و بهبود وضع معیشتی آنان گام بردارد.

وی تصریح کرد: جامعه امداد استان در همه زمینه ها توانمند بوده و افراد شاخصی در این جامعه پرورش یافته است که امروز به عنوان کارآفرین و مولد در تلاش هستند.

وی اضافه کرد: در دیدارهایی که با مدیران ستاد اجرایی فرمان امام داشته‌ایم، زمینه‌ توانمندسازی و ایجاد مسکن محرومین، اشتغال زنان سرپرست خانوار و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراهم شده است که انتظار می رود با پیگیری مدیریت جدید کمیته امداد در استان این طرح‌ها اجرایی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاد امداد استان آمادگی همکاری و همراهی برای رفع مشکلات مددجویان را دارد.

جلال شیخ‌پور افزود: کمیته امداد در سراسر کشور و لرستان آمادگی ایجاد زیرساخت‌های لازم را برای اشتغال دارد و می‌تواند زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی را با هدف حمایت از افراد تحت پوشش فراهم کند.

 وی تصریح کرد: در زمینه مسکن نیازمندان، کمک به افراد بی‌بضاعت، تسهیلات قرض‌الحسنه، کمک‌های موردی و تامین جهیزیه گام‌های خوبی برداشته  شده است که می توان این اقدامات را با کمک نمایندگان و خیرین گسترش داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha