نیروی انتظامی لرستان برای تامین امنیت برگزاری انتخابات آماده است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: تمام اقدامات انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت برگزاری انتخابات پرشور و آرام در این استان انجام شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: نیروی انتظامی براساس وظیفه اصلی و ماموریت ذاتی خود از مدتها پیش برنامه های مختلفی را برای قبل ، حین و بعد از برگزاری انتخابات تدارک دیده است.
وی افزود: برگزاری انتخابات سالم در گرو رعایت کامل قانون است و به همه نامزدهای شوراهای اسلامی و نمایندگان ریاست جمهوری توصیه می شود قوانین را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه لرستان یکی از امن ترین استان های کشور است، افزود: مردم ولایتمدار، با فرهنگ و با شعور همیشه در صحنه لرستان در این انتخابات نیز حضور حماسی و گسترده خواهند داشت.

فرمانده انتظامی لرستان نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه بارز مردم سالاری واقعی و دینی  دانست و گفت: ازتمام توان و ظرفیت های خود در این حماسه ملی استفاده خواهیم کرد.                        
سردار الهی اظهار داشت: دشمن از مدل حکومتی در جمهوری اسلامی ایران که الگویی برای دنیا و جوامع استکبار ستیز است هراس دارد و تاکنون موفق به متوقف کردن انقلاب اسلامی نشده و در آینده نیز نخواهد شد.
 وی  خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها و سازمان های استان نسبت به آگاهی بخشی جامعه تلاش کنند تا با حضور گسترده بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha