۲۶۵ قوم و قبیله سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند

زاهدان- ایرنا- ریش سفید طایفه شهرکی سیستان و بلوچستان با دعوت عموم هموطنان به شرکت پرشور در انتخابات پیش رو گفت: ۲۶۵ قوم و قبیله این استان که در طول دوران پربرکت انقلاب در صحنه های مختلف حضوری مقتدرانه و متحدانه داشته‌اند اکنون نیز آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات هستند.

محمدرضا سردار شهرکی روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: انتخابات زیربنایی‌ترین رفتارهای سیاسی , فرصتی برای مشارکت مردم در مسائل نظام و سرنوشت کشور و استان است.

وی بیان کرد: هر چه مشارکت مردم بیشتر و پررنگ تر باشد قطعاً نظام اسلامی در عرصه بین الملل پر آوازه‌تر و مقتدرتر ظاهر خواهد شد.
وی افزود: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب انتخابات مطلب اول اهمیت است و هم از جنبه خارجی و هم از جنبه داخلی یک نوع سازگاری در کشور صورت می‌گیرد تا افراد تازه نفس و پرانگیزه‌ای وارد کار شوند.
بزرگ طایفه شهرکی بیان کرد: انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه در وجهه داخلی و خارحی نشان دهنده اقتدار ملی است، همه ما باید بدانیم و اذعان کنیم که امکانات و تجهیزات دفاعی و قدرت دیپلماسی به کشور اقتدار می‌دهد اما بیش از همه این‌ها، ملت و مردم یک کشور هستند که به کشورشان اقتدار می‌دهند وقتی در دنیا احساس شود که یک ملت هوشیار است هیبت و اقتدار در چشم همه پیدا می‌کند بنابراین حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور و انتخاب فرد اصلح تر است.
وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری(ره) منتخب مردم باید با کفایت، باایمان، عدالتخواه، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و امیدوار به آینده این مرز و بوم باشد.     
شهرکی افزود: کشور عزیزمان در حالی به دهه پنجم حیات خود پا نهاده که در گذر از پیچ و خم چالش‌ها و مشکلات همواره سرآمد بوده و هم‌اکنون نیز ملت ایران می توانند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زمینه‌ساز تشکیل ایران قوی تر باشد. 
وی خاطرنشان کرد: انتخابات در سیستان و بلوچستان از جایگاه والایی برخوردار است به طوری که مردم این استان همواره حضور حداکثری خود را در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز به نمایش گذاشتند بزرگان طوایف نیز در دوره‌های گذشته نشان داده‌اند که به تبعیت از ولایت فقیه و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته اند و هم‌اینک نیز آماده‌تر از گذشته حضوری پررنگ خواهند داشت.
بزرگ طایفه شهرکی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با راهنمایی‌های بزرگان و سران طوایف همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌های سیاسی اجتماعی آگاهانه حضور یافته و به واسطه این حضور توطئه دشمنان خارجی را خنثی کرده‌اند.
وی بیان کرد: بزرگان و سران طوایف سیستان و بلوچستان همواره در راستای آگاهی‌بخشی به قوم خویش حرکت کردند به طوری که آثار آن در حضور پرشور مردم در انتخابات مشهود است، بزرگان و ریش سفیدان شیعه و سنی بیشترین اهمیت را به مشارکت مردم می‌دهند.
شهرکی تصریح کرد: امیدواریم که در انتخابات امسال نیز بتوانیم نقش بسزای بزرگان طوایف سیستان وبلوچستان را شاهد باشیم و با حضور حداکثری اقوام مختلف انتخاباتی پرشور و پررنگ برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان دارای ۲۶۵ قوم و قبیله شیعه و سنی است که در طول تاریخ بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فضایی صمیمانه متحد و یک پارچه از مرزها و کیان میهن حفاظت و دسیسه ها و توطئه های دشمنان  را خنثی کرده اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha