حضور مردم در انتخابات موجب سرافرازی نظام اسلامی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب سرافرازی نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهرداد ویسکرمی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: خبرنگاران با قدرت و جدیت مسائل را مطالبه می‌کنند و در کمترین زمان متوجه خواهیم شد مشکلات را پیگیری می‌کنیم اصحاب رسانه همواره یار و همراه ما در برطرف کردن مسائل و مشکلات لرستان هستند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: امیدواریم انتخابات باشکوه برگزار شود و مردم بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای پایبندی خود را به نظام اسلامی را تکرار کنند.

وی افزود: در حد توان برای برطرف کردن مشکلات لرستان تلاش خواهیم کرد گرچه برخی مشکلات ملی می‌باشد و نیازمند پیگیری‌های جدی است اما برخی مشکلات هم تاوان کم کاری گذشتگان لرستان است که جبران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی اقدامات شهرداری‌های مراکز استان و اینکه خرم آباد به این جمع اضافه شده است، همچنین سند دار شدن زمین های کشاورزی که به دلیل نبود اعتبار تاکنون انجام نمی‌شد،دفاع از حقوق فرهنگیان و افزایش سهمیه حق التدریسی ها از اقدامات انجام شده در مجلس می باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس ادامه داد: بسیاری از مشکلات در کشور گزینش افرادی است که صلاحیت ندارند، ۶۰ درصد معلمان بر اساس نیاز جذب نشده است، طرح جامع قانون گزینش در حال تدوین است که پس از نقد و بررسی شده و در انتظار تصویب می باشد.

ویسکرمی با بیان اینکه حق‌آبه لرستان یک بحث تاریخی و جدی است گفت: سند سازگاری با کم آبی توسط استانداری تهیه و به صورتی که در کتابچه آماده می باشند و امیدواریم نتیجه مطلوب برسد در این راستا پیشنهاد افزایش مخزن سد معشوره را ارائه کردیم اما با بودجه های قطره چکانی کار به سرانجام نخواهد رسید.

وی ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت روان‌آب های سطحی شهرستان خرم‌آباد نیاز است، در این زمینه با شهرداری جلساتی برگزار شده اما باید از سرمایه گذاری های داخلی استفاده کنیم چرا که سرمایه‌گذار خارجی در این طرح ها سرمایه گذاری نخواهد کرد، مردم به دلیل ضعف قانون گریزی عوارض و مالیات را پرداخت نمی‌کند و باید شورای شهر قوی داشته باشیم که بتواند مشکلات را برطرف کند.

نماینده مردم خرم‌آباد دوره چگنی در مجلس وی با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه خرم آباد گفت: هواپیمای نیمه سنگین می تواند در این فرودگاه فرود بیاید همچنین برای عتبات عالیات آمادگی پرواز وجود دارد و پیشنهاد داده‌ایم که پروازهای حجاج از خرم‌آباد انجام شود.

ویسکرمی اظهار کرد: راه آهن خرم آباد-اندیمشک چندین هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تکمیل شود، امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای پیشرفت این خط ریلی اختصاص یافت و اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما برای تکمیل آن نیاز به سرمایه‌گذاری می باشد و سرمایه گذاران خارجی تمایل به سرمایه گذاری ندارند چرا که انتظار دارند پول آنها برگشت داشته باشد در غیر اینصورت سالها تکمیل این خط ریلی به طول می‌انجامد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده واگذاری شیلات سپیددشت می باشد که ۷۵ میلیارد تومان برای واگذاری به بخش خصوصی به این طرح اختصاص یافت اما هیئت‌رئیسه مجلس این طرح را ویرایش کرده و تبصره ۱۹ را از آن حذف کردو عملاً واگذاری به تعویق افتاد امیدواریم این مشکل در مجلس برطرف شود.

وی با اشاره به حمایت از ورزش لرستان بویژه توجه به تیم خیبر خرم‌آباد گفت: وکیل تام الاختیار مالک باشگاه مایل به همکاری نیست ما آمادگی داریم به خیبر کمک کنیم و حامی ورزش هستیم چراکه در رشته های مختلف تلاش برای برطرف کردن مشکلات انجام شده و برای پیگیری مشکلات ورزشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تولید برق کوتاهی کرده است ادامه داد: نیروی هسته‌ای برای تولید برق اکنون برای کمک کشور است و افرادی که مخالف بودند باید بدانند که این نیاز از جمله نیازهای اساسی کشور در تولید نیرو می باشد.

ویسکرمی افزود: کارخانه صدر فولاد که قرار بود هفتم خردادماه راه اندازی شود مشکلات حقوقی پیدا کرده و اکنون تمام تلاشی را که انجام داده بودیم برای راه اندازی مجدد بی‌ثمر ماند و به دوره گذشته باز گشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha