فرماندار : اصناف بندرعباس زیر مجموعه‌های متخلف خود را پلمب کنند

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: اصناف به کمک بازرسان اتحادیه های زیرمجموعه، نظارت خود را بر واحدهای صنفی شهرستان افزایش دهد و نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام کنند.

عزیزاله کناری عصر دوشنبه در نشستی  در زمینه بررسی وضعیت رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا از سوی اصناف بندرعباس افزود : تعداد محدودی  از اصناف این شهرستان پروتکلهای وضعیت کرونایی را رعایت نمی کنند.

وی ادامه داد: لازم است اتحادیه های مربوطه برای این واحدهای کسبی در درجه اول پرونده ای تشکیل دهد و برای مرتبه اول به مدت یک هفته پلمب همراه با نصب برچسب انجام شود و بازرسان اتحادیه ها بیشتر از گذشته فعال شوند.

وی ادامه داد: مدیران مجتمع های تجاری باید مجموعه خود را با جدیت کنترل و نظارت کنند تا پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط بازاریان و مشتریان رعایت شود تا زودتر به وضعیت عادی برگردیم.

فرماندار بندرعباس همچنین از مردم شریف شهرستان نیز خواستند که استفاده از ماسک در خارج از منزل را فراموش نکنند تا بتوانیم هر چه سریعتر به حالت عادی باز گردیم.

هم اکنون بندرعباس، پارسیان، رودان، میناب و جاسک در وضعیت قرمز قرار دارند و دیگر مناطق نیز شرایط بسیار ناپایداری داشته و مردم باید رعایت پروتکلهای بهداشتی را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ورود و خروج مسافر به استان از طریق مسیرهای دریایی، ریلی و هوایی ، باید برنامه ریزی انجام شود که همه مسافران ورودی دو هفته قرنطینه شوند و یا اینکه آزمایش پی سی آر برای آنها انجام شود، در غیر این صورت ممکن است با شرایط حادی روبرو شویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha