همه اقشار باید نسبت به مشارکت در انتخابات  احساس مسوولیت کنند

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی‌تفاوتی به انتخابات و عدم شرکت در آن، زیبنده دوستداران نظام و کشور نیست، بنابراین همه باید نسبت به این رویداد سیاسی مهم احساس مسوولیت کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان اظهار داشت:‌ انتخابات یک‌ امر شایسته و اتفاق مبارکی است و همه باید ضمن حضور در پای صندوق‌های رای، مردم را نیز برای مشارکت گسترده در آن تشویق کنند.

وی با بیان اینکه با انتخاب افرادی شایسته در کرسی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می‌توان آینده خوبی را برای کشور رقم زد، افزود: به طور قطع بی‌تفاوتی به انتخابات، خوشحالی دشمنان را در پی دارد، پس باید هوشیارانه عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم نگاه مثبت به آینده تاکید کرد و یادآور شد: شرکت گسترده در انتخابات، قدرت چانه زنی نظام در سطح بین‌المللی را افزایش داده و منشا تحولاتی خوب و مثبت در کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصویب منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان را گامی مهم برای توسعه و پیشرفت استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم مرحله اجرایی این اقدام ارزشمند به خوبی آغاز شود.

وی وجود امنیت را در استان ناشی از عملکرد خوب نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: مردم به امنیت و عدالت نیاز دارند و همه دستگاه‌ها و بخش‌های مسوول باید در این راستا بطور جدی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: طبق فرموده ایشان، سه مولفه وفاداری، رعایت حقوق دیگران و ایستادگی، موجب شادمانی و فرح هر انسانی است و عواملی مانند حسادت، دنیا طلبی، یاس و تنگ‌نظری باعث سلب آرامش می‌شود که همه باید از این موارد اجتناب کنیم.

فرماندار مریوان نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال کم بارش ترین سال آبی در ۵۰ سال اخیر است، افزود: تاثیرات این خشکسالی، بر منطقه مریوان به دلیل پربارش بودن آن بیشتر از دیگر مناطق استان است.

آرتیکاس اقبال بر لزوم رعایت مصرف بهینه انرژی توسط ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: با ادارات و ارگان‌هایی که دستورالعمل ابلاغی را در مورد مصرف انرژی رعایت نکنند، برخورد و برق آنان قطع می‌شود.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان قطعا به دنبال دلسرد کردن مردم و پایین آوردن مشارکت در انتخابات هستند، بنابراین دستگاه‌های مختلف و نخبگان باید برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای تمام تلاش خود را بکار گیرند.

فرماندار مریوان یادآور شد: با شرکت گسترده در انتخابات، می‌توان مانند گذشته نقشه شوم دشمنان را برای ضربه زدن به نظام اسلامی خنثی کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

مریوان در ۱۳۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha