اردوی تیم ملی والیبال زنان با ۲۶ بازیکن پیگیری می‌شود

تهران- ایرنا- تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال زنان به ۲۶ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی والیبال ایران از هفته گذشته آغاز شد و در ۲ مرحله به ترتیب ۲۲ و ۱۷ بازیکن برای شرکت در تمرینات دعوت شدند.

از میان ۲۲ بازیکن دعوت‌شده به اردوی نخست، آزمایش کرونای الهام حلاج، تهمینه درگذنی و زهرا بخشی مثبت شد و این سه بازیکن به قرنطینه رفتند. ستایش جبلی، مریم حبیبی، بیتا اعلایی و شکیلا صدری هم در پایان اردو از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شدند و به این ترتیب ۱۵ بازیکن از ازدوی نخست باقی ماند.

از جمع ۱۷ بازیکن اردوی دوم هم پوران زارع، الهام فلاح، منا آشفته، فرزانه مرادیان، مونا خواجه کلایی و ندا چملانیان به دلایل شخصی و با مجوز سرمربی تیم ملی در اردو حاضر نشدند.

در نهایت اردوی تیم ملی با حضور ۲۶ بازیکن در حال پیگیری است. فریبا صادقی سرمربی تیم ملی هم به دلیل مثبت‌شدن نتیجه آزمایش کرونا در اردو حضور ندارد و تمرینات زیر نظر فاطمه شعبان‌خمسه برگزار می‌شود.

امروز لاله حاکمی نایب رییس زنان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در اردوی تیم ملی نکات مربوط به دوپینگ، بهداشت فردی، بهداشت در اردو و بهداشت در سفر را برای بازیکنان دوره کرد.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی، درهای اردوی انتخابی به روی بازیکنان باز است و متقاضیان می‌توانند بعد از انجام مراحل تست‌گیری با صلاح‌دید کادرفنی به جمع اردونشینان ملحق شوند. تست‌گیری از چند بازیکن جدید برای حضور در اردوی تیم ملی هم امروز انجام شد و این بازیکنان در صورت داشتن شرایط مدنظر کادرفنی به اردو خواهند پیوست.

اسامی ۲۶ بازیکن حاضر در اردوی نخست انتخابی تیم ملی زنان:

حانیه محتشمی‌پور

آیتک سلامت

اسماء سعیدی

مهتا یحیاپور

فاطمه عنایت

مائده اسکندری

فاطمه خلیلی

هاله متقیان

سارا نظری

محدثه مشتاقی

ریحانه داورپناه

زهرا رضایی

زهرا مغانی

نگین شیرتری

زهرا کریمی

مائده برهانی

شبنم علیخانی

سودابه باقرپور

مهسا کدخدا

مهتاب رحمانی

فرزانه زارعی

فرناز ساعی

مهسا صابری

نگار کیانی

فاطمه حسنی

مونا دریس‌محمودی

تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. این رقابت‌ها از ۷ تا ۱۴ شهریورماه به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha