رزمایش جهادگران مرکزی با حضور یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی آغاز شد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی با عنوان " جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری" و همراهی یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی و اقشار شهروندان آغاز شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار" محسن کریمی" عصر یکشنبه در آیین آغاز رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی افزود: انتظار می‌رود گروه‌های جهادی در سایر مناطق استان علاوه بر رویکرد خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب، در راستای امیدآفرینی و ایجاد شور انقلابی تلاش کنند و برای این امر مهم پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی ارائه دهند.

 وی تاکید کرد: یکی از مهمترین شاخصه هایی که برای نقش آفرینی مردم در مدیریت صحنه‌های مختلف باید مورد توجه باشد، امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی است چراکه اگر مردم امید به آینده ای روشن و درخشان داشته باشند حماسه های ماندگاری خلق می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر امید در بین مستضعفان بود، گفت: ملت قهرمان ایران به واسطه امیدی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد توانستند در صحنه های بزرگی همچون دفاع مقدس، جنگ های روانی و فرهنگی دشمنان، تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی و کرونا پیروز باشند.
سردار کریمی بیان داشت: در شرایط کنونی کشور امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در بین مردم به ویژه مناطق محروم یک اولویت مهم و همچون جهاد مقدس است.

وی اظهار داشت: مردم باید بیش از هر زمانی به آینده نظام اسلامی و جبهه حق امیدوار شوند چراکه این امید بر اساس وعده‌های خداوند به مستضعفان است و نمودهای آن امروز به وضوح در مناطق اسلامی مشهود است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: پیروزی های اسلام در منطقه امید و نشاط را در جبهه مقاومت احیا کرد و همچنین درس‌های بسیار زیادی به ملت های مسلمان آموخت که یکی از آنها پیروزی همیشگی جبهه حق در برابر جبهه باطل است.

سردار کریمی عنوان کرد: یکی از تجربه های موفقی که به برکت کنگره شهدای استان برای انجام اقدامات بزرگ کسب شده، برگزاری رزمایش های خدمت رسانی با محوریت گروه‌های جهادی و مشارکت اقشار مردم بود که در این سال ها در مقاطع و مناسبت‌های مختلف در استان تکرار شد.

وی، رزمایش جهادگران عاشورایی را یکی از بزرگترین اقدامات ذیل کنگره شهدا عنوان کرد و گفت: این تجربه موفق در طول این سال ها مورد بهره گیری قرار گرفت.
 مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: گروه‌های جهادی مهمترین ظرفیت بسیج سازندگی هستند که همچون سرمایه ای ارزشمند علاوه بر اینکه منشا خدمات و برکات موثر بوده اند تهدیدات و توطئه ها را خنثی سازی کرده اند.

 امید محترمی افزود: اکنون گروه‌های جهادی برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی با همه توان در صحنه حاضر هستند که در این راستا رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی با عنوان "جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری" برنامه ریزی و از یکشنبه نهم خردادماه اجرایی میشود.

وی تاکید کرد: اخلاص، نیت‌های خالصانه، سادگی و ساده زیستی گروه‌های جهادی   سبب شده جهادگران بسیجی یک جایگاه ارزشمند بین مردم کسب کنند که امروز این ظرفیت عظیم برای انقلاب و رفع توطئه های دشمنان به میدان می‌آید.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: اقدامات گسترده ای که در حوزه گروه های جهادی، ایجاد اشتغال، اجرای پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی، نهضت کمک مومنانه و سایر خدمات جهادگران بسیجی انجام شده موجب شده در طی سالیان اخیر جهادگران به بیش از ۹۰ درصد مناطق روستایی و محروم خدمات موثر ارائه دهند.

محترمی اظهار داشت: از آغاز رزمایش بزرگ" جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری" شاهد اعزام گسترده جهادگران بسیجی به مناطق محروم و اجرای طرح‌ها و نهضت خدمت رسانی هستیم که علاوه بر نقش آفرینی ۲۵ هزار جهادگر سایر اقشار مختلف نیز در آن مشارکت می‌کنند.

 وی عنوان کرد: پیوست فرهنگی فعالیت های خدماتی جهادگران امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی است و منطق رزمایش جهادگران برای امیدآفرینی قرآنی و بر اساس وعده های خداوند به مستضعفان و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha