مدیرعامل هلال احمر کرمان: سد آذرباد بردسیر قربانی گرفت

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع یک حادثه در محل سد آذرباد روستای جواران از توابع شهرستان بردسیر گفت: متاسفانه یک جوان ۱۷ ساله در اثر غرق شدگی در این سد جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، رضا فلاح روز شنبه در جمع رسانه ها افزود: پس از اعلام این خبر، نجاتگران تیم امدادونجات شهرستان سیرجان برای جستجو و رهاسازی این جوان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: نجاتگران در طی چهار ساعت تلاش موفق شدند پیکر بی جان این جوان را از آب بیرون کشیده و تحویل عوامل نیروی انتظامی دهند.

این حادثه در محل روستای جواران منطقه کوه پنج از توابع شهرستان بردسیر به وقوع پیوست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین با اشاره به وقوع حوادث متنوع و متعدد در استان کرمان گفت: در روز گذشته امدادگران و نجاتگران این جمعیت برای نجات و رهاسازی حادثه دیدگان ارتفاعات کوهستانی در کوهپایه کرمان و غرق شدگی در سد آذرباد بردسیر ۹ ساعت امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به وقوع حادثه دیگر در ارتفاعات کوهپایه کرمان افزود: یک کوهنورد در اثر سقوط از ارتفاع در محل آبشار دره سیمک دچار آسیب دیدگی در ناحیه کمر و پا شده بود که نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان در طی پنج ساعت عملیات موفق شدند مصدوم را از بالای آبشار به دامنه کوه انتقال و تحویل نیروهای اورژانس دهند.

شهرستان بردسیر کرمان در فاصله ۶۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha